Goed om te zien dat hier zoveel behulpzame mensen zijn, top!
Ik heb een poging gedaan om het op een andere tv (samsung) te proberen, de module werkt prima alleen heeft de tv geen Internet aansluiting….. dat helpt dus niets. ik ga dit in het weekend nogmaals proberen op een tv met Internet. als dat wel succesvol is zal ik Sony bellen en zoniet, ga ik terug naar Ziggo.
volgens de postcode check zou het moeten werken, zo ook volgens de Ziggo medewerker. de TV draait op de laatste softwareversie en ik heb een reset procedure doorlopen op advies van Sony:
Clear cash
Home, Instellingen, Opslag en Herstel, Interne gedeelde opslag, Gegevens in het cashgeheugen, OK
Gids instelling- UIT
Home, Instellingen, Zenders installatie, Digital Set up,
Gids instellingen, UIT
Bravia Sync-UIT
Home, Instellingen, Bravia Sync instellingen UIT
Soft reboot
Druk de aan/uit knop op uw afstandsbediening gedurende 10 seconden in terwijl deze op de televisie gericht is. Het toestel zal opnieuw opstarten. Let op: u dient de 10 seconden vol te maken.
Fabrieksinstellingen herstellen
Ga naar Home - Instellingen - Opslag en Herstel - Fabrieksinstelling - voer deze uit
Wanneer de software na een software-update niet meer naar behoren werkt of wanneer het home-menu van de gebruikelijke fabrieksreset om de een of andere reden niet bereikbaar is willen wij u verzoeken om de 'Forced data reset' uit te voeren.
Forced data reset
Haal de stekker uit het toestel en koppel alle externe apparaten los van de televisie. Wacht 60 seconden. Druk de volume (-) en de aan/uit-knop op het toestel (dus niet op de afstandsbediending) in en verbindt de televisie weer met het stroomnet. Houdt nu de knoppen tot 30 seconden ingedrukt tot het LED groen kleurt.
wordt vervolgd…...