1
Vraag
2
Reacties
vMourik

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Humax IRHD-5300C - automatisch opslaan op NAS

Hallo,


ik heb vorige week een nieuwe Humax gekregen en ben niet ontevreden tot nog toe. Ik heb gezien dat het mogelijk is de Humax met een FTP client te benaderen en omgekeerd via DLNA mogelijk is content van mijn NAS af te willen spelen. Nu heb ik de volgende vraag: ipv opgeslagen afleveringen van programma's die ik kijk handmatig via FTP van de Humax af te halen, vraag ik me af of het mogelijk is om de bestanden automatisch in een map op mijn NAS te laten plaatsen. Ik zou mijn opnames liever via Plex willen laten beheren en bij voorkeur ook automatisch. Is iemand dit al gelukt? Dank voor jullie inzichten.


Vriendelijke groet,


Jeroen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag vMourik

de 5300c kan alleen ontvangen, niet verzenden. Wat jij wilt gaat dus niet lukken. Je zal dus via de harde schijf, als je deze tenminste hebt aangesloten op de Humax, moeten werken, of toch middels FTP:

https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/uitleg-ftp-met-filezilla-client-voor-de-humax-23209

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Haal je niet de HUMAX IRHD-5300C en de 5200C door elkaar?
vMourik
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Steef,


nee, de doos staat hier naast me 🙂


Groet,


jeroen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag vMourik

de 5300c kan alleen ontvangen, niet verzenden. Wat jij wilt gaat dus niet lukken. Je zal dus via de harde schijf, als je deze tenminste hebt aangesloten op de Humax, moeten werken, of toch middels FTP:

https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/uitleg-ftp-met-filezilla-client-voor-de-humax-23209
vMourik
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel, Willem!
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Graag gedaan vMourik !

Overigens neemt bv. de Humax 5200c ook altijd eerst op de (interne) schijf op. Ook dat is niet te veranderen. Je kan wel een externe schijf aansluiten, maar daarop opnemen is niet mogelijk. Je kan dan alleen de bestanden van de interne schijf wegschrijven naar de externe, of via FTP werken.

Mvg. Willem
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Willem-A met zijn snelle en duidelijke antwoorden is weer eens heerlijk #LekkerBezig!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic