houter

Level 1
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Hoe start ik ' On Demand' op mijn nieuwe Samsung QE55Q8D TV? (met mijn CI+ module)

Ik heb een nieuwe Samsung Qled TV met een afstandbediening zonder rode knop. Hoe start ik Ondemand op mijn TV? Heb de helpdesk al geraadpleegd, maar ze konden mij niet helpen.
9 Reacties 9
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
houter wrote:
Ik heb een nieuwe Samsung Qled TV met een afstandbediening zonder rode knop. Hoe start ik Ondemand op mijn TV? Heb de helpdesk al geraadpleegd, maar ze konden mij niet helpen.



Welk type ?
houter
Topicstarter
Level 1
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ronihd wrote:

houter wrote:
Ik heb een nieuwe Samsung Qled TV met een afstandbediening zonder rode knop. Hoe start ik Ondemand op mijn TV? Heb de helpdesk al geraadpleegd, maar ze konden mij niet helpen.

Welk type ?

Samsung QE55Q8D 2018 met zo'n metalen afstandbediening (zonder rode knop)
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
houter wrote:

Ronihd wrote:

houter wrote:
Ik heb een nieuwe Samsung Qled TV met een afstandbediening zonder rode knop. Hoe start ik Ondemand op mijn TV? Heb de helpdesk al geraadpleegd, maar ze konden mij niet helpen.
Welk type ?
Samsung QE55Q8D 2018 met zo'n metalen afstandbediening (zonder rode knop)



pfff ik heb ff zitten neuzen in de gebruiksaanwijzing maar ik kom er niet echt uit..
Ik heb geen tijd genoeg nu om er helemaal doorheen te gaan maar lastig is ie zeker.........
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Heeft je afstandsbediening geen knop met 4 kleurtjes erop zoals deze, dan zitten ze rechtsboven op de cirkel.
Als je die aanklikt dan krijg je de kleuren in beeld

houter
Topicstarter
Level 1
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ronihd wrote:

houter wrote:
Ik heb een nieuwe Samsung Qled TV met een afstandbediening zonder rode knop. Hoe start ik Ondemand op mijn TV? Heb de helpdesk al geraadpleegd, maar ze konden mij niet helpen.

Welk type ?

Samsung QE55Q8D
houter
Topicstarter
Level 1
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Dave- wrote:
Heeft je afstandsbediening geen knop met 4 kleurtjes erop zoals deze, dan zitten ze rechtsboven op de cirkel.
Als je die aanklikt dan krijg je de kleuren in beeld


Klopt de vier kleurtjes, maar als ik deze aanklik krijg ik een aantal opties maar geen rood knopje, wel een paar opties zoals info, ci menu, en een numeriek nummerbord maar geen knop waarmee ik Ondemand kan starten...
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Hoe bekijk je trouwens de TV, via Media Box of via CI+ Module, als je via CI+ module kijkt, dan lijkt het erop dat je kleuren nog niet actief zijn.
Rikhof

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Terwijl je TV kijkt moet je op de bovenkant van de cirkel drukken. Dit is bij mijn Samsung qled de rode knop.

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

Uitgelicht topic