1
Vraag
2
Reacties
AadKnulst1953

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe sluit ik de tweede tv aan?

Morgen een tweede tv. Die komt in slaapkamer boven. Wat moet ik doen om ook daar tv te kunnen kijken
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @AadKnulst1953 welkom op onze Community

Komt je er zo uit met alle adviezen? Behalve het aansluiten van coax bekabeling zou je ook een Chromecast kunnen overwegen. Samen met de Ziggo GO app kun je dan tv kijken via draadloos internet. Hiervoor is het wel nodig dat je wifi helemaal top is op de verdieping.

 

Wil je tv kijken zonder coaxkabel? Bekijk dan de 6 manieren om tv te kijken zonder coaxkabel:

 
Kan ik ook tv kijken zonder coaxkabel?

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
De TV aansluiten op een contactdoos met een coaxkabel. En vergeet niet de stekker in het stopcontact te steken.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
AadKnulst1953 wrote:

Morgen een tweede tv. Die komt in slaapkamer boven. Wat moet ik doen om ook daar tv te kunnen kijken

 

 

Zorgen dat vanaf het aansluitpunt van Ziggo de zogenaamde AOP ( abonnee overname punt ) een coax kabel te trekken naar daar waar de 2e TV komt te staan.
Je zal hier een splitter voor nodig hebben of een versterker: 3Dkabels kabelkeur Ziggo geschikt

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Voor de basis kanalen(dat zijn er best veel) heb je soms alleen een kabel en een splitter nodig.
Voor je extra kanalen een extra media box of een ci module.

Kijk eerst hier eens als je dan nog vragen hebt horen we het wel.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/kijken-op-meerdere-tvs/#background_f...
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @AadKnulst1953 welkom op onze Community

Komt je er zo uit met alle adviezen? Behalve het aansluiten van coax bekabeling zou je ook een Chromecast kunnen overwegen. Samen met de Ziggo GO app kun je dan tv kijken via draadloos internet. Hiervoor is het wel nodig dat je wifi helemaal top is op de verdieping.

 

Wil je tv kijken zonder coaxkabel? Bekijk dan de 6 manieren om tv te kijken zonder coaxkabel:

 
Kan ik ook tv kijken zonder coaxkabel?

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic