Beantwoord

Geen popup om Netwerk-ID in te vullen tijdens installatie digitale Ziggo

• 5 september 2019
  • 7 Reacties
  • 471x Bekeken

Tijdens de installatie procedure van de digitale Ziggo zenders op mijn Philips LCD type 32PFL7404H krijg ik na de de popup voor het invullen van de netwerkfrequentie geen popup om de Netwerk-ID in te vullen. Hierdoor lukt het niet om de digitale Ziggo zenders te installeren. Weet iemand hier een oplossing voor.
icon

Best beantwoord door AlexHelpt 5 september 2019, 17:31

Hallo en welkom @Minielika,

In een ander topic over dezelfde TV krijg ik de volgende info te zien:

"Niet ondersteunen DVB-C Nederland
De door Philips in de H modellen gebruikte DVB-C oplossing wordt niet door de Nederlandse kabelaars, Ziggo en UPC als grote partijen, ondersteund."

misschien even handig om door te lezen
Bekijk origineel

7 Reacties

Hoi,

Waar heb je voor gekozen, Antenne of Kabel. Je moet Kabel kiezen.
Reputatie 6
Badge +19
Hallo en welkom @Minielika,

In een ander topic over dezelfde TV krijg ik de volgende info te zien:

"Niet ondersteunen DVB-C Nederland
De door Philips in de H modellen gebruikte DVB-C oplossing wordt niet door de Nederlandse kabelaars, Ziggo en UPC als grote partijen, ondersteund."

misschien even handig om door te lezen
Reputatie 7
** reeds beantwoord **
Het is nu duidelijk waarom ik op mijn Philips LCD TV geen digitale zenders kan installeren,
"De door Philips in de H modellen gebruikte DVB-C oplossing wordt niet door de Nederlandse kabelaars, Ziggo en UPC als grote partijen, ondersteund."

Bedankt voor deze info.
Reputatie 6
Badge +8
Het is nu duidelijk waarom ik op mijn Philips LCD TV geen digitale zenders kan installeren,

Bij de tv in dat andere topic is het toch wel gelukt.
"Bij de tv in dat andere topic is het toch wel gelukt"

Mijn vraag is : Welk ander topic ?
Reputatie 6
Badge +8
https://community.ziggo.nl/van-analoog-naar-digitaal-257/philips-tv-vindt-geen-digitale-zenders-31268

Reageer