Beantwoord

Geen ontvangst SBS6 en RTL7

  • 21 augustus 2019
  • 9 Reacties
  • 554x Bekeken

Geeft opeens foutcode geen ingangssignaal op antenne 2
Loewe individula Full HD+/DR=
icon

Best beantwoord door Robert 997 7 september 2019, 22:28

Heb alle zenders opnieuw gescand en nu werkt alles weer naar behoren!

Mijn probleem is opgelost!
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Sluit je kabels eens opnieuw aan.
Dat lost het niet op
Reputatie 7
Badge +30
Krijg je nog meer aan foutcode te zien? Iets van E48 of E52?
Kun je andere zenders wel bekijken?
Nee geen code alleen geen signaal op Antenne 2 is de melding
Reputatie 7
Badge +26
Lees dit topic van het kpn forum eens door. Misschien dat het je wat verder kan helpen.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/geen-antenne-signaal-464136
Ik heb hetzelfde probleem. Ook sinds kort.
SBS6, RTL7 en RTL Z geven 'Service niet beschikbaar'.
Alle andere zenders doen het prima en zonder blokjes.
Ik heb een Samsung met CI-module.
Kabels gecheckt, tv van stroom gehad... niks.
Wie heeft de goede tip?
Reputatie 7
Badge +35
@Robert 997 @ihoepelm Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?
Heb alle zenders opnieuw gescand en nu werkt alles weer naar behoren!

Mijn probleem is opgelost!
Reputatie 7
Badge +35
@Robert 997 TOP, dank voor het plaatsen van je oplossing, dat kan een ander ook weer verder helpen.☺

Reageer