willekenoort

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geel scherm

Ik heb regelmatig dat ik mijn tv aanzet en dan een heel geel scherm krijg. Dan moet ik alles uitschakelen en daarna weer aan doen. Dan wordt alles weer opnieuw opgestart. Het lastige is, dat als ik iets heb ingesteld om op te nemen , dit dan niet wordt gedaan. Het gebeurd steeds vaker.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Welkom op de community @willekenoort  

Alles geel is inderdaad erg vreemd maar kun je wat meer vertellen over de apparatuur die je gebruikt ? Welke mediabox gebruik je en hoe is die aangesloten ( scart/hdmi ? ) en wat start je allemaal opnieuw op om van het gele beeld af te komen ?
 

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Welkom op de community @willekenoort  

Alles geel is inderdaad erg vreemd maar kun je wat meer vertellen over de apparatuur die je gebruikt ? Welke mediabox gebruik je en hoe is die aangesloten ( scart/hdmi ? ) en wat start je allemaal opnieuw op om van het gele beeld af te komen ?
 

 

willekenoort
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Schiksie 

Dank je wel.

Ik heb een media box met interactieve tv. Ik trek de stekker van de media box eruit, waardoor de media box opnieuw gaat opstarten. Dat duurt ongeveer 1 minuut en dan heb ik weer tv. Ik heb het nooit als ik tv aan het kijken ben, maar alleen als ik hem aanzet. 

 

 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Heeft u de kabel tussen de mediabox en de TV al eens vervangen?

willekenoort
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Jan F.  Nee die heb ik nog nooit vervangen. Dat zal ik eens proberen. Ik heb ook geen SBS 6. Hij geeft hem wel, maar het beeld kraakt en flikkert. Ik hoor hier wel meer mensen over.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@willekenoort schreef: “media box met interactieve tv”

Welke mediabox is dit precies?

SBS6 niet goed betekent vaak een oude eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt of een oude splitter, stekker of coax kabel of ergens iets niet goed meer vast.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos of stekker waar je mediabox op aangesloten zit?

Uitgelicht topic