Vraag

Filmpjes roteren

• 9 juni 2019
  • 9 Reacties
  • 79x Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo aangezien er hier veel technische mensen zijn wil ik toch een vraag stellen. Hoe kan ik een filmpje uit Google foto's wat er gedraaid opstaat en wat ik wil streamen naar tv gewoon kijken zonder mijn tv een kwart slag te draaien 🤣. Weet dat er vroeger Media player was maar sinds 2012 gestopt .
Wie heeft/weet er een oplossing
Groeten Rinus

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
En als je eerst op je apparaat de foto omdraait?
Reputatie 1
Badge
Helaas werkt ook niet.
Reputatie 7
Badge +26
De foto bewerken (omdraaien) in bv fotoprogramma> opslaan en in gedeelde map zetten. dan weer proberen te streamem?
Reputatie 1
Badge
wat ik bedoel is het filmpje een kwart slag te draaien als het afgespeeld wordt op tv (streamen geen probleem)
Voorheen had je Windows Live Movie Maker maar helaas niet meer te downloaden.
Reputatie 7
@heinamstel
Met goed zoeken en Google kan je hieronder Movie Maker Downloaden, heb de linken eerst zelf getest.

Windows Live Movie Maker - Download 1
Windows Live Movie Maker - Download 2
Reputatie 1
Badge
Hoi Dave bedankt voor het meedenken\zoeken maar is helaas maar zeven dagen geldig.
Zoek echt iets blijvend
Toch bedankt 👍
Reputatie 7
Oke, je zou eventueel VLC Player kunnen downloaden of DivX Player, de DivX is wel handig als je codec's nodig hebt met films. Ik blijf nog wel even kijken en zoeken, als ik een goede Movie Maker tegen kom dan stuur ik deze wel even via link.

Free DivX Player
VLC Media Player
Windows Movie Maker - Crack
Reputatie 1
Badge
Top bedankt ga zelf uiteraad ook nog opzoek
Reputatie 7
Badge +16
Moviemaker is onderdeel van Windows Live Essentials. De originele van 2012 is hier nog te downloaden.
(ik gebruik moviemaker ook nog steeds)

Als het echt alleen om roteren gaat is dit misschien iets:
https://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-Video-Flip-and-Rotate.htm

Reageer