adbkcd96

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Code universele afstandbediening voor samsnung smt-c7140

Ik ben de afstandbediening kwijt voor de samsung smt c7140. Wie weet de apparaat code om een afstandbediening te programmeren voor de samsung smt c7140.
dank.
9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Dan moeten we weten welke universele afstandsbediening je wil gebruiken.

Neem eens contact op met de klantenservice, krijg je misschien wel een nieuwe.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Ik heb hier online de Handleiding Samsung SMT-7140 daar staan ook de instelcodes in.

Bij de Klantenservice van Ziggo kan je gratis een nieuwe aanvragen. Is een universele. Via deze link Klantenservice Afstandsbediening
adbkcd96
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steefb wrote:
Dan moeten we weten welke universele afstandsbediening je wil gebruiken.

Neem eens contact op met de klantenservice, krijg je misschien wel een nieuwe.


Als het mogelijk is zou ik de c7140 via de afstandbediening van een Denon AVR -X4500H willen bedienen. Dan zou ik geen nieuwe nodig hebben.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
adbkcd96 wrote:

Steefb wrote:
Dan moeten we weten welke universele afstandsbediening je wil gebruiken.

Neem eens contact op met de klantenservice, krijg je misschien wel een nieuwe.
Als het mogelijk is zou ik de c7140 via de afstandbediening van een Denon AVR -X4500H willen bedienen. Dan zou ik geen nieuwe nodig hebben.


Hallo adbkcd96 (goede naam!) welkom op onze Community.

Ik regel met alle plezier een andere afstandsbediening voor je. Gratis. Stuur mij daarvoor een privébericht met je postcode, huisnummer en klantnummer. De mediabox bedienen via een Denon afstandsbediening lijkt mij niet mogelijk, dat zou je eens aan Denon moeten vragen.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
"De mediabox bedienen via een Denon afstandsbediening lijkt mij niet mogelijk, dat zou je eens aan Denon moeten vragen".

Dat kan alleen als de bijgeleverde afstandsbediening van de universele soort is, en deze naast andere Denon apparatuur ook kan werken met codes voor andere merken of gegevens vanaf een andere afstandsbediening kan inlezen.

Kan dit niet, is een Logitech wellicht een goede optie. Deze kunnen, afhankelijk van het type zeer veel, maar voor vragen daarover is Logitech altijd bereid deze te beantwoorden.
KJM1204

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Anne H Ziggo , ik heb hetzelfde probleem als adbkcd96 (missende afstandsbediening) . Kan ik je een privébericht sturen? Bij voorbaat dank!
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hi KJM1204 welkom op de Community! 🙂 Je kan me nu een privébericht sturen dan regel ik het donderdag voor je. Geef je mij via privé je klantnummer en je postcode en huisnummer? Dan weet ik zeker dat ik de juiste gegevens erbij pak.
Celeanora

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Anne, mijn afstandsbediening van C7140 is ook zo'n beetje op. Is het aanbod nog steeds geldig?  Ik zie nergens een optie om een prive bericht te sturen overigens. Mvg C.

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Er komt eentje naar je toe @Celeanora

Uitgelicht topic