Vraag

CI+ Module werkt niet op Samsung UE43J5500AWXXN televisie?

• 6 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Goedemiddag,

Wij hebben een UE43J5500AWXXN televisie van Samsung, die we tot op heden alleen op zolder hadden staan en gebruikte voor Netflix/Videoland.

Nu willen wij deze televisie op de slaapkamer gaan zetten, zodat we ook reguliere televisie kunnen kijken.

Ik las op de Ziggo site dat een coax kabel hiervoor al voldoende is voor de meeste zenders in HD-kwaliteit, maar dat werkt niet goed.

Nu hebben we het getest met een CI+ module en smartcard, maar ook deze pakt hij niet. Hij wordt niet herkend of iets.

Volgens de website van Ziggo zou het moeten werken op dit toestel, maar hij doet het niet. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +27

. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Aan je bekabeling, waarschijnlijk komt er onvoldoende signaal binnen.

Je vindt helemaal geen zenders?

Jawel npo1,2,3 wel maar geen topkwaliteit.

Maar aan de bekabeling kan het niet liggen, want met dezelfde kabel kijk ik altijd beneden televisie. Voor het testen de televisie beneden neergezet om te kijken of hij de module uberhaupt pakt alvorens een nieuwe aan te schaffen.

Reputatie 7
Badge +27

En je hebt deze stappen gevolgd?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/installeren/televisie/opnieuw-installeren/hoe-kijk-je#/ik-wil-kijken-zonder-kastje/digitale-tv-met-een-ci+-module/verder/

Geef eventueel aan waar je vastloopt.

Ga het proberen met opnieuw installeren, bedankt!

Reputatie 5
Badge +8

Goedemorgen @Patriickjoo 
Hoe staat het er inmiddels voor? Is het gelukt met de nieuwe installatie? Heb je nog ergens hulp bij nodig?

Reageer