1
Vraag
2
Reacties
BoyW

Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bose Solo 15 aan/uitzetten Next-afstandsbediening

Het koppelen van mijn Bose Solo 15 Soundplate met de Next gaat goed via de instellingen van de Next box. De soundplate kan ik harder en zachter zetten met de next afstandsbediening. Echter gaat de bose box niet aan of uit via de Next afstandsbediening. Wat kan ik doen zodat volume hoger lager én aan uit werkt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
De Bose Solo 15 kun je op auto-wake zetten, dan gaat hij aan.

Bij mij gaat de Solo 5 automatisch na een uur in stand by, ik weet niet hoe dat zit bij de 15, en bij geluid op de Toslink gaat hij aan.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
De Bose Solo 15 kun je op auto-wake zetten, dan gaat hij aan.

Bij mij gaat de Solo 5 automatisch na een uur in stand by, ik weet niet hoe dat zit bij de 15, en bij geluid op de Toslink gaat hij aan.
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hi BoyW , welkom hier op de Community!

Je wilt natuurlijk het meeste uit je geluidsapparatuur halen en dit zo gemakkelijk mogelijk laten werken. Daarvoor zou het niet onprettig zijn als dit via dezelfde afstandsbediening loopt.

Be rt geeft je een erg handige tip om ervoor te zorgen dat je Bose Solo 15 automatisch inschakelt bij het aanzetten van je box en tv. Het is geen directe koppeling met je afstandsbediening, maar zorgt er wel voor dat je de Bose Solo 15 niet apart hoeft aan te zetten.

Geeft dat het effect waar je naar zocht?
BoyW
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor de oplossing. Het schijnt zo te zijn dat een software update nodig is om op sommige apparaten de auto wake functie te laten werken. Bij mij was dit ook het geval.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic