Vraag

Bose Lifestyle 600 afstandsbediening koppelen aan Ziggo Next box

Het is mij nog niet gelukt om de Ziggo Mediabox te koppelen aan de Bose Lifestyle afstandsbediening.
Wat wel mogelijk bleek met de Mediabox XL lijkt met deze nieuwe box niet mogelijk!
Heeft iemand al ervaring hiermee?
Zo ja , wil je dat met mij delen.

12 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedenavond!

Ik weet het niet zeker maar er staat me bij dat het instellen van de Mediabox Next op de Logitec Harmonie wel wilde als deze ingesteld werd als een oudere UPC pacebox. Misschien werkt dit voor jou afstandsbediening ook.

Succes! Groeten, Christiaan
Christiaan , dank voor je reactie. Ik ga het zeker proberen en laat weten of het gelukt is (of niet)!
Reputatie 7
@Hans de Vlugt Heb je het voor elkaar gekregen of ben je er nog niet aan toegekomen?
Helaas is het met de optie van Christiaan niet gelukt. Contact gehad met de leverancier, Bose is bezig met de ontwikkeling van een IR-code voor het nieuwe Ziggo product. Wanneer dit gereed is zal dit met een SW update automatisch worden geladen. Tot dat moment is het niet anders dan beide afstandsbedieningen te gebruiken.
Reputatie 7
Hopelijk is dat snel voor elkaar! Als het zover is, horen we het hier ook graag natuurlijk.
Ik heb mijn Ziggo Next box aangesloten op de Bose Lifestyle 650.
Dit heb ik met de volgende instellingen gedaan.
Merk: Pace
Modelnummer: DCR7111
Met deze instellingen kan ik mijn Next volledig bedienen.
Reputatie 5
Badge +5
Ik heb mijn Ziggo Next box aangesloten op de Bose Lifestyle 650.
Dit heb ik met de volgende instellingen gedaan.
Merk: Pace
Modelnummer: DCR7111
Met deze instellingen kan ik mijn Next volledig bedienen.

Die bedoelde ik eerder 🙂. Dankjewel @Ruud1959!
@Hans de Vlugt: werkt dit bij jou ook?

Groeten, Christiaan
@Ruud1959 @Huizinga
Vlgs mij hebben jullie het over een Logitech Harmony Remote.

TS vroeg iets over een Bose Remote en liet weten dat Bose bezig is die voor de Next aanpasbaar te maken.
@Ruud1959 @Huizinga

TS vroeg iets over een Bose Remote en liet weten dat Bose bezig is die voor de Next aanpasbaar te maken.

voor de duidelijkheid ik bedien dus alles met
mijn Bose Remote zoals de TS vroeg.
Helaas is het met de optie van Christiaan niet gelukt. Contact gehad met de leverancier, Bose is bezig met de ontwikkeling van een IR-code voor het nieuwe Ziggo product. Wanneer dit gereed is zal dit met een SW update automatisch worden geladen. Tot dat moment is het niet anders dan beide afstandsbedieningen te gebruiken.
@Ruud1959 Hmmm. Vreemd verhaal van die leverancier, dus.

Ziggo/Pace DCR 7111 is toevallig Merk/Model van een van de Devices die je bij een Logitech Remote kunt gebruiken voor de Next. Vandaar de verwarring.
Vrij recent is daar Ziggo/Mediabox Next bijgekomen.
Reputatie 5
Badge +5

@Ruud1959 @Huizinga

voor de duidelijkheid ik bedien dus alles met
mijn Bose Remote zoals de TS vroeg.

Dat was duidelijk maar controleren of dit met de Bose afstandsbediening ook werkt kan geen kwaad toch?
@Huizinga Als je zelf geen Bose Remote hebt, maar een Logitech Remote, dan is dit een behoorlijke shot in the dark. Als je dit laat weten, is er natuurlijk niks mis mee. Je moet wat proberen als het niet lukt. En dat is goed.
Wat blijkt: de info die TS kreeg van leverancier is tegenstrijdig aan wat een andere Bose AB bezitter te melden heeft. Probleem opgelost lijkt me.

Reageer