alexx45

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bose cinemate 2 niet herkend na update 4.23

Sinds de update van afgelopen nacht herkend ziggo next mn Bose cinemate 2 homecinemasysteem niet meer, van alles al geprobeert, help?

wat moet ik doen, kan de update teruggedraait worden want voor de update deed ie het prima?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
alexx45
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb geprobeerd om zoals verderop in dit forum een ander typenummer in te vullen bij instellen, daar had ik solo 5 van een andere Bose apparaat ingevuld en toen deed ie het weer. ik heb mijn Cinemate 2 optisch op mn tv aangesloten

Bekijk in context

9 Reacties 9
Aab

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hier hetzelfde probleem met de bose soundbar 500. Soundbar zit optisch aangesloten op de next .

alexx45
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb geprobeerd om zoals verderop in dit forum een ander typenummer in te vullen bij instellen, daar had ik solo 5 van een andere Bose apparaat ingevuld en toen deed ie het weer. ik heb mijn Cinemate 2 optisch op mn tv aangesloten

Aab

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

wat is het modelnummer van de solo 5?

 

alexx45
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nou ik heb geen solo 5, maar dat werd aangeraden om bij modelnummer in te vullen

Aab

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dus je hebt solo 5 ingetypt ipv een model nummer?

 

alexx45
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ja, het werkte, kan je ook eens proberen

Aab

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

net solo 5 ingetypt en vind die hem. volume knoppen werken dan nog niet dus kies ik nee daarna vind die automatisch een andere apparaat en daarna werkt het weer bij mij 🙂

alexx45
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

das fijn, veel plezier

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Fijn om te horen dat het bij jullie beide weer werkt, @alexx45 en @Aab Wie weet kunnen jullie elkaar in de toekomst weer eens uit brand helpen hier op de Community 😉

Uitgelicht topic