Vraag

Bose 700 koppelen aan Mediabox Next

• 16 augustus 2019
  • 2 Reacties
  • 150x Bekeken

• Ontdekker
  • 0 reacties
Diverse keren gekoppeld zonder resultaat topic erbij gehouden en gelezen maar het werkt niet.
Weet iemand een methode.

2 Reacties

Mijn bose 700 was afgelopen maand gekoppeld aan de next dmv merk Pace en serie nummer DCR7111. Sinds gisteren werkt deze alleen niet meer. Ook opnieuw koppelen niet. Wat wel gek is,wanneer ik bijv input indruk reageerd deze wel. Het zappen etc niet meer. Misschien door een update van de Bose? Irritant is het wel.
Reputatie 7
Badge +35
@Gub Wil je de Bose met de Next AB bedienen of wil je de Next met de Bose AB bedienen?

Ik vermoed met de Next de Bose bedienen.

Je hebt het al een paar keer geprobeerd en dan kan de Next soms verder gaan met zoeken.

Als je opnieuw wilt koppelen, kies dan eerst een versterker die een geheel ander merk is en klik na de vraag of het werkt op Ja.

Kies nu versterker Bose en probeer een aantal malen en kies Nee als er geen reactie is.
Op een gegeven moment krijg je de vraag model en vul in 700, de Next gaat een tijd zoeken en daarna zou het moeten werken.

De Bose Solo 500 had ook even wat moeite, maar nu gaat het vlot om te koppelen.
Er komen steeds meer apparaten in de database.

Veel succes gewenst.☺

Het kan werken zoals uit dit topic blijkt: Bose soundbar 700 bediening mbv mediabox Next

Reageer