Beantwoord

Bijna alle zenders zoek na wisseling abonnement

• 15 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 143 keer bekeken

Goedenavond!

Na een wisseling vandaag van abonnement Start naar abonnement Kabel TV  hebben wij alleen nog maar Ned 1, 2 en 3 en Ziggo kanaal 13 en 14. Er staat verder een Humax 5000C tussen. Is er misschien een dokter in de zaal hier? Hartelijk dank alvast en met vriendelijke groet, Jan

icon

Best beantwoord door Pfffffffffffffffffffffffff 17 oktober 2020, 12:47

You're right Mark! Voor de zekerheid de HDMI-kabel gecheckt en die zat er niet voor 100% goed in! Thx!

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +11

Even de zenders opnieuw instellen via het stappenplan. 

Als het niet goed lukt dan kun je alle overige zenders vinden vanaf kanaal 925.

Hallo iMark, bedankt voor je reactie! Het probleem is echter nog niet opgelost. Na - zoals vgls het  stappenplan eerst  terug te zijn gegaan naar de fabrieksinstellingen - vindt hij bij het zenderzoeken geen enkele zender. Heeft het misschien te maken dat bij het pakket Kabel TV de Humax 5000C op de een of andere manier  in de weg zit nu? Mvg. Jan

Hallo @Pfffffffffffffffffffffffff 

Kijk ff bij Mijn Ziggo -→ Producten -→ Televisie. Staat je Humax erbij klik op zenders en pincode herstellen.

Mvg

Jij ook bedankt Beeblebrox! Inmiddels ben ik via Ziggo - maar wel na een stuk of 3 keer doorverbinden erachter gekomen dat het probleem zat in het netwerk ID van de Humax dat standaard bij Ziggo op 5555 staat/stond. Bij het pakket  Kabel TV wat ik dus nu heb moet de Humax echter ingesteld worden op 4444. Nu heb ik dus de beloofde zenders.

Nieuw probleem is wel weer dat RTL4, RTL5, Fox, Geographic en Eurosport een belabberde ontvangst hebben met veel irritante blokjes…..(-:

Reputatie 7
Badge +11

Irritante blokjes? Die worden bijna altijd veroorzaakt door slechte bekabeling/connectoren.

You're right Mark! Voor de zekerheid de HDMI-kabel gecheckt en die zat er niet voor 100% goed in! Thx!

Hoi @Pfffffffffffffffffffffffff

Welkom hier! Top om te lezen dat de tip van @iMark voor de oplossing heeft gezorgd :muscle: Thanks ook voor de terugkoppeling!

Reageer