Beantwoord

Afstandbediening Mediabox XL werkt niet meer helemaal

  • 17 januari 2020
  • 10 reacties
  • 375 keer bekeken

De TV en BOX knoppen aan de bovenzijde van de horizon mediabox afstandsbediening reageren niet of nauwelijks meer. Verder reageren alle knoppen zoals volume en zender verder en terug wel dus de batterijen zijn goed.

icon

Best beantwoord door Be rt 18 januari 2020, 21:51

Neem contact op met Ziggo via de chat.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina's hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

https://www.ziggo.nl/formulieren/contactformulier 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

10 Reacties

Als de batterijen bijna leeg zijn, dan werkt een deel wel en een deel niet van de afstandsbediening, hij valt niet ineens helemaal uit.

Haal de batterijen er eens uit en duw ze er weer in, gaat het beter, dan zijn het toch de batterijen.

Reputatie 7

Hoi @Dajoko,

Irritant wel, zo'n halve afstandsbediening.. Volg de tip van @Be rt eens op en als dat niet werkt, meld je dan weer hier. Dan zoeken we samen verder naar een oplossing.

Bedankt voor de antwoorden.

ik heb er zelfs nieuwe batterijen in gedaan, maar dat maakt ook geen verschil.

het zit intern onder de knoppen, want als ik de knop met mijn nagel helemaal tot aan de bodem duw dan reageert hij iets vaker, maar dat kan niet de bedoeling zijn en dat zouden mijn kinderen niet voor elkaar krijgen.

Dan lijkt het tijd te worden voor een nieuwe afstandsbediening.

Dat lijkt mij ook, maar hoe regel ik dat zonder een halve dag in de wacht te hangen aan de telefoon?

Neem contact op met Ziggo via de chat.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina's hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

https://www.ziggo.nl/formulieren/contactformulier 

Beste Be rt ,

de chat is gelukt en er is een nieuwe afstandsbediening onderweg.

bedankt voor de snelle reactie.

TOP, succes gewenst :relaxed: , laat later SVP even weten of de nieuwe wel goed werkt?

De nieuwe afstandsbediening kwam maandag al binnen en werkt perfect.

Bedankt allemaal.

TOP, veel kijkplezier gewenst.:relaxed: