Beantwoord

Aansluiting Cisco ontvanger naast Mediabox XL?

• 13 september 2017
  • 3 Reacties
  • 354x Bekeken

Ik overweeg de stap te zetten naar de Mediabox XL.

Beschik nu over de navolgende apparatuur:
Panasonic LCDTV (TX-31LX70F)
Panasonic DVD-recorder (DMR-EH58)
Cisco High-Definition, Personal Video Recorder met Video-On-Demand (8485DVB HD PVR).

Zowel met de DVD-recorder als met de Cisco neem ik uitzendingen op.

Op het moment dat de Mediabox XL zal worden aangesloten staan er nog opgenomen uitzendingen op de beide genoemde apparaten. Uitzendingen die ik uiteraard nog graag wil zien.

De concrete vraag is of beide apparaten (dus zowel de DVD-recorder als de Cisco) naast de Mediabox XL kunnen blijven bestaan waarbij het niet meer gaat om opnemen maar uitsluitend om het nog kunnen afspelen van de reeds opgenomen uitzendingen. De Panasonic beschikt slechts over twee HDMI-aansluitingen.
icon

Best beantwoord door Willem-A 13 september 2017, 22:50

Ja dat kan. Zeker als je met de DVD recorder en de Cisco niet meer gaat opnemen, is dat vrij eenvoudig te dien: middels HDMI aansluiten op de Tv en klaar is Kees. Heb je teweinig HDMI ingangen op de Tv kun je dat ondervangen met een HDMI switch ofwel HDMI splitter. Bij de Action al te koop voor 5 euro en deze werken doorgaans prima.

Wil je de apparaten ook nog aansluiten op de kabel, dan is wellicht een signaalversterker nodig, of een goede splitter/verdeelstuk met liefst F-connectors.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +19
Ja dat kan. Zeker als je met de DVD recorder en de Cisco niet meer gaat opnemen, is dat vrij eenvoudig te dien: middels HDMI aansluiten op de Tv en klaar is Kees. Heb je teweinig HDMI ingangen op de Tv kun je dat ondervangen met een HDMI switch ofwel HDMI splitter. Bij de Action al te koop voor 5 euro en deze werken doorgaans prima.

Wil je de apparaten ook nog aansluiten op de kabel, dan is wellicht een signaalversterker nodig, of een goede splitter/verdeelstuk met liefst F-connectors.
Dank voor de reactie. Ga het proberen binnenkort.
Reputatie 7
Badge +19
Dag @ErikEnkhuizen

Graag gedaan. Gaat vast lukken.

Fijne dag.