Beantwoord

Aansluiten van TCL up6046 via amazon.de

• 28 april 2018
  • 1 Reactie
  • 489x Bekeken

Ik wil graag de TCL up6046 via internet kopen. Mijn vraag is of ik niet tegen problemen aan loop? TCL is op dit moment nog niet gecertificeerd door ziggo of wel?

Type: 4K flatscreen-tv met een scherm van 109 cm (43 inch) en HDR10
Afbeelding: Ultra HD-resolutie (3840x2160 pixels) en HDR10 leveren scherpe, ultra-realistische beelden met levendige contrasten
SmartTV: AndroidTV (Android M) en TV + bieden toegang tot een breed scala aan apps, games en VoD-services, Netflix 4K-streaming, ingebouwde Wi-Fi, Bluetooth, Google Cast en HbbTV
Geïntegreerde DVB-C (kabel), DVB-T2 (codec H.265 / HEVC) met CI + -sleuf (maakt ontvangst van privékanalen in HD mogelijk), DVB-S2 (satelliet) Tuner / afmetingen incl. Standaard: 97,1 x 61 , 6 x 18,9 cm (8,70 kg)
Bij de levering inbegrepen: TCL U43P6046 UHD-televisie, afstandsbediening RC802N, gebruikershandleiding
icon

Best beantwoord door N.N. 28 april 2018, 23:30

De tv zal het altijd doen, rechtstreeks op de kabel of via een mediabox, alleen als je een CI+module wilt gebruiken zou je tegen problemen aan kunnen lopen bij een ongecertificeerde tv.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +25
De tv zal het altijd doen, rechtstreeks op de kabel of via een mediabox, alleen als je een CI+module wilt gebruiken zou je tegen problemen aan kunnen lopen bij een ongecertificeerde tv.

Reageer