30 zenders max op mijn tv

• 1 juli 2017
  • 8 Reacties
  • 246x Bekeken

mijn tv boven heeft een maximum van dertig zenders ; hoe bij aansluiting om te gaan met het grote aanbod aan zenders van ziggo ?

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Als u die TV analoog aansluit is dat toch voldoende? Om welk merk en type gaat het?

Om meer zenders te zien dient u gebruik te maken van een mediabox of CI+ module met bijbehorend abonnement.
Reputatie 7
Badge +11
Los digitaal kastje kopen en deze instellen met de alternatieve netwerk code.

Teun.
Reputatie 7
Badge +19
Los digitaal kastje kopen en deze instellen met de alternatieve netwerk code.

Teun.

Tja, kan een optie zijn, maar dan moet je het toch met minder zenders stellen als met een deoder met smartcard of b.v. een Horizon. Het is echter maar de vraag wat @dick oppedijk wil...
Reputatie 7
Badge +11
@Willem-A

zoals ik lees staat de tv boven, dus neem aan als 2e tv. Dan is de optie van een los kastje prima te doen en heb je denk ik genoeg fta zenders.

Teun
Reputatie 7
Badge +19
Dag @Teun

Dat is waar. Maar aan de andere kant: hij spreekt over een Tv boven, maar vraagt wel hoe de Tv kan omgaan met het grote aantal zenders. Dat zijn er nu 30 zoals ik uit het bericht haal, en het lijkt mij dus toe dat men er juist meer wil...

Dat is even mijn gedachte.
Reputatie 7
Badge +11
@Willem-A

Hoi Willem.

Denk dat de "oude" tv dus maar 30 presets heeft. Dus als hij meer zenders wil zal hij toch een los kastje moeten hebben. Losse kastjes ruilen wij veel in en verkopen ze uiteraard ook weer. Zowel zakelijk als prive. Alleen maar Humax!! (zit in jouw straatje)
Zojuist ook weer 3 ingekocht. Goed testen en dan weer verkopen. Zowel de HD ontvanger alsmede de recorder. Mijn ervaring is dat als de klant belt met ziggo men ze een (meestal) duurder abonnement probeert te verkopen.

Teun
Reputatie 5
Badge +6
Het aantal zenders van zijn TV doet in dit geval niet ter zake, hij sluit gewoon een mediabox aan en heeft alle zenders via scart (Zal wel geen HDMI opzitten denk ik op een tv met slechts 30 zenders)
allemaal bedankt! Ga kastje aanschaffen voor de tweede tv boven

Reageer