Sticky Beantwoord

Videoland foutmeldingen

Reputatie 7
Badge +18
Beste Ziggo Moderators en Leden,

Ik maak dit topic aan, omdat Videoland wel bereikbaar is maar slecht inlaad, veel error en code's geeft van series die niet te bekijken zijn. Bijvoorbeeld Geer en Goor, Westenwind en misschien nog meer.

Nu komt het feit, Ziggo stuurt monteurs vanuit de Helpdesk om te kijken of dit aan de klant media box ligt en of ze hier iets aan kunnen doen.

Mijn ervaring omdat een vriendin van ons via mij een Videoland account heeft en series niet kan kijken, en ik ook niet, ze een monteur gepland heeft terwijl het Videoland al enige tijd een bekend probleem is, misschien even feedback voor de Helpdesk dat het in onderzoek is en er geen kosten voor de klant in rekening worden gebracht.

Graag wilde ik dit even onder de aandacht brengen en mensen met Videoland problemen, zet ze hier onder dit bericht.

( Ik heb reeds weer nieuwe Chromecast aangeschaft zodat ik toch weer kan streamen )
icon

Best beantwoord door Folkert Ziggo 19 februari 2018, 10:16

Goedemorgen iedereen,

Samen met Videoland hebben we enorm veel films en series aangepast zodat de VL-01 foutmelding minder vaak voorkomt. Dit heeft positief effect! We krijgen minder meldingen door en ook in dit topic is het een stuk rustiger geworden.

Krijg je toch nog een VL-01 foutmelding, noteer de film, serie (inclusief afleveringsnummer) hieronder. Dan gaan we voor je aan de slag.

Bekijk origineel

313 Reacties

Reputatie 1
Wat een ellende is dat toch met ziggo en videoland. Elke keer als we denken, goh zullen we eens wat kijken, levert het een avond vol frustratie en box herstarts op. Vanavond weer, zoals al genoemd, moordvrouw op 14:29 met error. Gelukkig zijn we niet de enige.
Zou ook fijn zijn als je via de videoland/ziggo app een programma op tv kan starten zodat je dat ellendige kanaal 151 niet meer hoeft te gebruiken.

Ziggo, wordt het niet eens tijd hier wat aan te doen en klanten een tijdje gratis te laten kijken om het leed dat videoland heet te verzachten?
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb gisteren ook al een reactie over Videoland, echter in een ander topic. Ik zag deze, dus ik herhaal het hier nog maar even met een copy.

Goedemorgen,

Het is al weer enige tijd geleden dat ik gereageerd heb, maar het probleem op Videoland van het blijven hangen van een volgende serie heb ik al meerdere keren aan de orde gesteld.
Er zit geen lijn in, dus het is lastig aan te geven waar het in zit. Soms spelen meerdere afleveringen van een serie goed af en soms loopt deze vast. Blijft dan hangen op laden en je box zit vast.
Je kunt dan niets meer doen en moet de box opnieuw starten.
Uit eigen ondervinding breek ik nu de aflevering vlak voor het eind af en start de volgende handmatig. Dit gaat veelal goed, alhoewel ook niet altijd, maar is wel verreweg de beste optie.
Ook komt het voor dat als je bijv. de hele avond TV hebt gekeken en je daarna nog een aflevering op Videoland wilt bekijken, het toch regelmatig voorkomt dat die aflevering niet opstart en blijft hangen op laden. Dit is echt irritant, vooral als je nog even een aflevering wilt kijken en dan eerst 15 minuten bezig bent om je Mediabox te resetten.
Wat wel opvalt, is dat je als je na een aantal seconden een harde tik hoort, de aflevering opstart. Dit is altijd het geval. Mogelijk is dit een aanwijzing.

Dit probleem is niet nieuw en speelt al een ruim een jaar, zolang als ik Videoland kijk en is bekend bij de moderators.

Reusmé: Er zit echt al heel lang een fout in Videoland met betrekking tot opstart en automatisch doorstart naar een volgende aflevering en dit is echt niet sinds de laatste weken.
Dus wellicht dat er nu eens iets aan gedaan kan worden. Ook de in de topic gemelde VL foutmeldingen heb ik regelmatig gehad.

Nog een probleem. Een aantal keren geprobeerd een film af te spelen, die als nieuw stond aangemerkt boven aan de site. Deze film was met geen mogelijkheid af te spelen. Dagen achtereen geprobeerd, maar kreeg hem niet geladen. Wellicht ligt hiervan de oorzaak bij Videoland, maar toch......, het zijn allemaal vervelende en irritante dingen die in feite niet voor mogen komen.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Maarten,

Ik begrijp heel goed dat het heel vervelend is dat je Videoland niet opgestart krijgt, maar als je nu eens precies doet wat Folkert je heeft gevraagd, nl stap voor stap beschrijven wat je doet, dan kunnen we achter het probleem komen.
De opmerkingen die je nu maakt hebben weinig zin en niemand kan daar iets mee.
Dit is niet vervelend bedoeld, maar uitsluitend om je te helpen.

Dus probeer dat eens rustig en op een duidelijke wijze op papier te zetten, temeer daar bij anderen (heb ik nagevraagd) en bij mijzelf de APP wel gewoon werkt.

Probeer het anders nog eens rechtstreeks via kanaal 151 en beschrijf dan wat er vervolgens gebeurt.
Blijf je bovenstaande opmerkingen maken, dan zal daar vermoedelijk niemand meer op reageren. Dus nogmaals, probeer zo duidelijk en gedetailleerd mogelijk te zijn.

Succes
Reputatie 7
Voor alle nieuwkomers op de Ziggo Community: Welkom!

VL01 is een algemene foutmelding en erg lastig om de exacte oorzaak vast te stellen. Krijg je deze foutmelding, test dan ook Videoland via de website of smartphone. Op deze pagina van Videoland vind je alle mogelijkheden om te kijken.

• Werkt de film of serie via de website/smartphone etc niet; dan ligt de (vermoedelijke) oorzaak bij Videoland.
  • Werk het wel, noteer de film of serie (seizoen en aflevering) die bij jou niet start hieronder. Dan kunnen we dat voor je testen. Vergeet niet de exacte momenten van uitval mee te geven, dan weten wij ook waar we op moeten letten.

@Maartenzeevat
De Videoland app op de Mediabox XL kan problemen geven als er een router bekabeld is verbonden. Kun je de router loskoppelen, de Mediabox XL herstarten en nagaan of de de foutmelding dan nog voorkomt?

@Ronald74
Ik begrijp wat je bedoelt. Foutcode VL01 is een algemene foutmelding en daarom lastig om op te lossen. Het programma 'Einde van de Wereld' kan ik niet vinden in het aanbod van Videoland. Kun je uitleggen welke stappen je neemt om de aflevering te starten?

@Patrickmolenaar
De gebruikers hierboven heb ik al enkele tips gegeven. Dit is ook voor jou van toepassing, daarom de vraag: "Heb jij de Mediabox XL opgenomen in je thuisnetwerk of een router aangesloten?".

@Nessie
Welk seizoen/afleveing van GTST en Bold and the Beautiful geeft problemen? Dan kijk ik hier of ze werken.
Reputatie 7
@all

Ik heb een update; Er is een oorzaak vastgesteld waarom VL-01 foutmelding ontstaat. We werken samen met Videoland aan een oplossing. Wanneer meer concreet bekend is, laat ik het in dit topic weten.

Op dit moment zijn er geen voorbeelden meer nodig.

Ik wil jullie bedanken voor alle concrete voorbeelden, dit heeft ons enorm geholpen.
Reputatie 7
@All

Update: Er is een oplossing voor de VL-01 foutmelding! We zijn nu druk bezig om alle populaire afleveringen aan te passen. Zelf hoef je niets te doen.

We zijn voor je bezig. Zodra er meer bekend is, laat ik het jullie weten.
Reputatie 1
@Maartenzeevat Ziggo is druk bezig met een oplossing en dat duurd even. Geef ze even de tijd, dan komt het uit eindelijk goed en kunnen meer mensen met problemen blij zijn met de oplossing.

Tot heden is beste de Media Box XL even uit te zetten via de achterkant, half uurtje en dan online laten komen. Dan moet het weer werken.

Heb even geduld en post alleen noodzakelijke berichten, want elke dag zelfde probleem omschrijven is niet nodig, en het is bekend bij Ziggo en bij @Folkert Ziggo

@Paulgozeling

Je hebt goede oplossing gedaan, even herstart van de media box dan opnieuw proberen.
Er wordt hard gewerkt aan een oplossing 😉
Sorry hoor, ik ga even negatief doen. Sinds de Vdeoland app er op de mediabox is (1,5 jaar?) zijn er problemen mee. Kijk alleen al eens naar het aantal klachten en topics hierover op dit forum, honderden. Niet opstarten en voortdurend blijven hangen. En dan lees ik als antwoord dat het probleem uniek is??? Of dat ik min mediabox (alweer!) moet resetten. Of dat het even duurt voordat dit is opgelost... Klantenservice verwijst mij zelfs naar Videoland omdat het aan hun zou liggen, lekker makkelijk.
Qua stabiliteit is er totaal niets verbeterd t.o.v. 1,5 jaar geleden, echt niet.
Ik kijk nu weer via Chromecast en mijn telefoon, dat werkt gewoon goed.

Netflix werkt trouwens wel beter de laatste tijd!

Zo dat was weer even mijn frustratie.
Reputatie 1
Ik heb gisteren ook al een reactie over Videoland, echter in een ander topic. Ik zag deze, dus ik herhaal het hier nog maar even met een copy.

Goedemorgen,

Het is al weer enige tijd geleden dat ik gereageerd heb, maar het probleem op Videoland van het blijven hangen van een volgende serie heb ik al meerdere keren aan de orde gesteld.
Er zit geen lijn in, dus het is lastig aan te geven waar het in zit. Soms spelen meerdere afleveringen van een serie goed af en soms loopt deze vast. Blijft dan hangen op laden en je box zit vast.
Je kunt dan niets meer doen en moet de box opnieuw starten.
Uit eigen ondervinding breek ik nu de aflevering vlak voor het eind af en start de volgende handmatig. Dit gaat veelal goed, alhoewel ook niet altijd, maar is wel verreweg de beste optie.
Ook komt het voor dat als je bijv. de hele avond TV hebt gekeken en je daarna nog een aflevering op Videoland wilt bekijken, het toch regelmatig voorkomt dat die aflevering niet opstart en blijft hangen op laden. Dit is echt irritant, vooral als je nog even een aflevering wilt kijken en dan eerst 15 minuten bezig bent om je Mediabox te resetten.
Wat wel opvalt, is dat je als je na een aantal seconden een harde tik hoort, de aflevering opstart. Dit is altijd het geval. Mogelijk is dit een aanwijzing.

Dit probleem is niet nieuw en speelt al een ruim een jaar, zolang als ik Videoland kijk en is bekend bij de moderators.

Reusmé: Er zit echt al heel lang een fout in Videoland met betrekking tot opstart en automatisch doorstart naar een volgende aflevering en dit is echt niet sinds de laatste weken.
Dus wellicht dat er nu eens iets aan gedaan kan worden. Ook de in de topic gemelde VL foutmeldingen heb ik regelmatig gehad.

Nog een probleem. Een aantal keren geprobeerd een film af te spelen, die als nieuw stond aangemerkt boven aan de site. Deze film was met geen mogelijkheid af te spelen. Dagen achtereen geprobeerd, maar kreeg hem niet geladen. Wellicht ligt hiervan de oorzaak bij Videoland, maar toch......, het zijn allemaal vervelende en irritante dingen die in feite niet voor mogen komen.
Heel goed geformuleerd, ik herken dit helemaal.
Reputatie 5
Badge +2
@EduardMR
Na lang zoeken heb ik je probleemstelling gevonden in een product test forum. Via de reguliere zoekopdrachten wordt dit deel van het forum dan ook uitgesloten. Logisch dat ik het niet kon vinden. Dit geeft mij heel wat nieuw leesvoer 😊

@all
Ik heb met mijn collega Anne B overleg gehad, en die heeft mij kort geïnformeerd over wat er destijds is besproken. Om dit probleem op te lossen moeten we dit eerst compleet helder hebben. Daarom heb ik jullie in mijn vorige reactie al wat vragen gesteld. Kunnen jullie die beantwoorden?

Loopt de app vast? Probeer dan Videoland te sluiten met de Live tv-knop. Ik ben erg benieuwd of dit werkt. Dan hoef je namelijk de hele Mediabox XL niet uit- en in te schakelen.

Hallo Folkert,
Goed dat je dit probleem oppakt, het is denk ik echt de moeite waard om dit op te lossen. Ik zat inderdaad op het testgedeelte als tester (en dat is afgesloten) en inderdaad Anne was de moderator.

Het vervelende met dit probleem is, dat het niet regelmatig is en daarmee bedoel ik dat het niet altijd op hetzelfde moment gebeurt.
Wat er gebeurt is het volgende: een film of aflevering gaat laden en blijft dan vervolgens hangen en je hebt een zwart beeld. Alle knoppen van je afstandsbediening werken niet meer, je kan indrukken wat je wilt maar geen enkele reageert. Soms werkt alleen de knop kanaal vooruit/achteruit, maar daarmee maak je het probleem alleen maar erger. Je kan wel weer terug naar Videoland, maar daar blijft de Box weer hangen.
De enige remedie is Box uit en weer aanzetten. Daarna werkt het weer goed. Start je een film of aflevering en hoor je na ongeveer 10 tot 15 seconden een hard kraakgeluid dan weet je dat de film/aflevering opgestart wordt. Zelf vind ik het vreemd zo'n geluid, maar het gebeurt altijd bij iedere aflevering, althans bij mij.
Bij het kijken naar een serie, zou je verwachten dat na afloop van een aflevering de volgende aflevering automatisch opstart. Soms gaat dit goed, maar ik schat dat dit in ongeveer 50% van de gevallen fout gaat en de Box vast zit.
Zoals ik schreef, breek ik de aflevering af, vlak voordat deze is afgelopen en start handmatig de volgende aflevering op. Dit geeft de minste kans op een vastloper.

Zoals ik al schreef speelt dit probleem al redelijk lang en ik heb dit kenbaar gemaakt in het test team. Op het moment dat de test beëindigd werd, was dit probleem niet opgelost. Vandaar dat ik er nu maar weer op reageer, nu ik zie dat anderen er ook problemen mee hebben.
Het moet toch een keer opgelost worden, lijkt mij en dat je gewoon probleemloos kan kijken.

Wat ik schreef over bijv een nieuwe aangekondigde film die niet wilde laden, resulteert in een VL error met de mededeling dat de content niet beschikbaar is, althans voor zover ik mij herinner.
Ik heb dit met 2 aangekondigde films gehad. Er staat dan meer o.a. meer informatie en afspelen, kies je voor het laatste dan krijg je de VL error.
Ik heb dit met 2 films gehad en dagen geprobeerd, maar werkte niet. Daarna niet meer geprobeerd.
Het probleem kan bij Videoland zitten, maar ik kan dat niet beoordelen.

Ik ben nog steeds tester, dus ik wil je helpen waar mogelijk om dit probleem mee te helpen oplossen. Ik zag dat een aantal van mijn collega testers hier ook wat geschreven hebben dus wellicht kunnen zij ook nog een steentje bijdragen.

Ik hoor het wel.
Hallo, wij krijgen ook steeds vaker de foutcode VL01. Gek worden we ervan, wat een drama.
Nu bv bij programma einde vd wereld aflv 4. Elke keer na eerste paar minuten.

Groet Ronald

Ik altijd na een aflevering en dan doet toe het dan weer niet .dan word ik eruit gegooid .ik niet bijna huilen Weerneer word het opgelost ik wort gek van ziggo en videoland

Ik dus altijd of na 1minuut en 50 sec of ik kan het gewoon helemaal niet starten en daar betaal je dan best veel geld voor en je kan het niet eens gebruiken heel jammer dit
Reputatie 2
Badge +1
Vind ik ook. word het nog op gelost of zeg Ziggo we gooien de app helemaal eruit
Reputatie 7
Sinds mijn laatste bericht weer heel veel nieuwe mensen op de Community. Welkom iedereen. Vanwege de vele reacties weer even een samenvatting en vraag richting jullie.

Ziggo en Videoland werken samen in een onderzoek om de VL-01 foutmelding op te lossen. De input die jullie geven is erg belangrijk en draagt mee in dit onderzoek. Blijf daarom je foutmeldingen hieronder noteren. Dit ga ik dan testen en doorzetten.

Krijg je de foutmelding tijdens het afspelen kun je in veel gevallen de aflevering opnieuw starten en de voorbij het foutmeldingsmoment spoelen. Op die manier kun je de aflevering alsnog afkijken.

@Ramouk
Bedankt voor je input! Ik heb niet alles kunnen reproduceren.
  • GTST afl. 5736 start bij hier wel. Krijg je na een bepaalde tijd een foutmelding?
  • Lelijke Eendjes seizoen 3 afl. 2 loopt vast bij 07min 08sec en heb ik doorgezet.
  • Lelijke Eendjes seizoen 3 afl. 2 start hier
  • Temptation Island s03e01 is bekend.
  • Temptation Island s03e02 start hier. Wanneer krijg jij de foutmelding?

@Wouter93
  • GTST afl. 5734 geeft bij mij geen foutmelding bij 1m30s. Kun je deze nog eens testen?

@apiehapy
  • Bold and the Beautiful geeft om 02m04s de VL-01 foutmelding en heb ik doorgezet.
  • Krijg je nu nog een foutmelding bij Moordvrouw, zo ja bij welke aflevering en tijdstip?

@Aad51
  • Salamander S02 afl. 03 en 04 zijn bekend.
  • Good Docter S01 afl. 01 is nieuw en heb ik doorgezet.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @Wouter93,

Er is op dit moment iets niet helemaal goed met de Videoland app op de Extra Mediabox XL, zie dit bericht.

Groet,
Evert
Reputatie 7
@EduardMR
Na lang zoeken heb ik je probleemstelling gevonden in een product test forum. Via de reguliere zoekopdrachten wordt dit deel van het forum dan ook uitgesloten. Logisch dat ik het niet kon vinden. Dit geeft mij heel wat nieuw leesvoer 😊

@all
Ik heb met mijn collega Anne B overleg gehad, en die heeft mij kort geïnformeerd over wat er destijds is besproken. Om dit probleem op te lossen moeten we dit eerst compleet helder hebben. Daarom heb ik jullie in mijn vorige reactie al wat vragen gesteld. Kunnen jullie die beantwoorden?

Loopt de app vast? Probeer dan Videoland te sluiten met de Live tv-knop. Ik ben erg benieuwd of dit werkt. Dan hoef je namelijk de hele Mediabox XL niet uit- en in te schakelen.

Reputatie 2
Badge +1
Dus hij doet het weer .ik heb opnieuw in gelogt kijk of dat helpt
Reputatie 5
Badge +2
De videoland app doet het gewoon, misschien verkeerde inlog

hoi Dave bij mij doet het niet altijd word ik eruit gegooid. Dus bij jou is het op gelost

Ik heb zojuist even getest of de App van Videoland het doet en dat is het geval. Hier wordt Videoland zonder problemen opgestart.
Je kan ook nog proberen om Videoland rechtstreeks op te starten via kanaal 151. Wellicht werkt dat wel.
Gaat in ieder geval sneller.
Reputatie 2
Badge +1
Hallo Maarten,

Ik begrijp heel goed dat het heel vervelend is dat je Videoland niet opgestart krijgt, maar als je nu eens precies doet wat Folkert je heeft gevraagd, nl stap voor stap beschrijven wat je doet, dan kunnen we achter het probleem komen.
De opmerkingen die je nu maakt hebben weinig zin en niemand kan daar iets mee.

Dit is niet vervelend bedoeld, maar uitsluitend om je te helpen.

Dus probeer dat eens rustig en op een duidelijke wijze op papier te zetten, temeer daar bij anderen (heb ik nagevraagd) en bij mijzelf de APP wel gewoon werkt.

Probeer het anders nog eens rechtstreeks via kanaal 151 en beschrijf dan wat er vervolgens gebeurt.
Blijf je bovenstaande opmerkingen maken, dan zal daar vermoedelijk niemand meer op reageren. Dus nogmaals, probeer zo duidelijk en gedetailleerd mogelijk te zijn.

Succes

Ik doe hij zeg ik gebruik ook de live knop dan ga ik recht omstreeks naar NPO 1 en mijn stekker is vernieuwd alles en.mij oap is vernieuwd
Reputatie 5
Badge +2

Ik doe hij zeg ik gebruik ook de live knop dan ga ik recht omstreeks naar NPO 1 en mijn stekker is vernieuwd alles en.mij oap is vernieuwd

Maarten, dit is nu precies wat ik bedoel, deze opmerkingen hebben geen enkele zin, niemand kan daar iets mee. Ik ook niet. Wij proberen je te helpen, maar nogmaals dat kan alleen als je precies doet wat ik je zojuist en Folkert van Ziggo je al eerder, hebben aangegeven.

Exact beschrijven wat je doet en maak zo nodig een foto wat je TV aangeeft.

Nogmaals succes en kom aub niet weer aan, dat je de live knop gebruikt en dat alles vernieuwd is. (sorry dat ik het zo tegen je moet zeggen, maar ik probeer wel duidelijk naar je te zijn).
Reputatie 7
Oh jee, niet boos op elkaar worden aub :)
Denk dat @Folkert Ziggo maar weer eens langs moet komen om mee te kijken wat iedereen nu allemaal zegt en wil uitleggen. Het is natuurlijk jammer als alles langs elkaar heen loopt en/of mensen elkaar niet begrijpen. Ik wil me zelf niet in het verhaal mengen omdat Folkert er al mee bezig is, samen met nog meer klanten.

Heb hem in ieder geval geroepen en hoop dat die snel langs komt om mee te kijken.
Heb even geduld aub! 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Oh jee, niet boos op elkaar worden aub :)
Denk dat @Folkert Ziggo maar weer eens langs moet komen om mee te kijken wat iedereen nu allemaal zegt en wil uitleggen. Het is natuurlijk jammer als alles langs elkaar heen loopt en/of mensen elkaar niet begrijpen. Ik wil me zelf niet in het verhaal mengen omdat Folkert er al mee bezig is, samen met nog meer klanten.

Heb hem in ieder geval geroepen en hoop dat die snel langs komt om mee te kijken.
Heb even geduld aub! :)

Energieboy,

Ik ben helemaal niet boos, maar mocht ik die indruk gewekt hebben, dan sorry hiervoor. Echt niet mijn bedoeling. Ik heb alleen geprobeerd het e.e.a. iets duidelijker te stellen en dan kan dat wellicht iets anders overkomen dan bedoeld.
Reputatie 7
Goed nieuws :)
Maar Videoland blijft een drama!! Ook met het aanbod 😞
Alle berichten gelezen en wat er vrijwel continu geschreven word is dat we rustig moeten afwachten....
Ik heb dan nog wel geen fout meldingen gehad *afkloppen*
Maar waar ik toch wel echt moe van word is dat videoland bij mij geregeld niet op start
Niet via knl 151 maar wil ik hem dan starten via de apps dan loopt de media box vast en word er helemaal niks meer geopend...je bent soms langer bezig met de box opnieuw opstarten dan dat je een serie of film kijkt 😅
Series doe ik maar voor dat de aflevering helemaal afgelopen is handmatig naar de volgende zetten doe ik dat niet is het drama en blijft hij laden laden laden maar dr gebeurd vervolgens niks en kan ik wachten totdat ik een ons weeg 🤓
Maar ook gebeurd er soms dat je er ineens uit gegooid word en kan je weer overnieuw beginnen
gisteravond na mijn avonddienst wilde ik graag voor dat ik ging slapen nog even een aflevering van mn serie kijken na 45min heb ik de media box uitgezet en ben maar gaan slapen
Videoland starte niet op niet via kanaal 151 en ook kreeg ik de apps niet te pakken media box op nieuw opstarten haalde niks uit.
Via mn telefoon werkte het wel gewoon normaal alleen vertik ik het om via een klein schermpje te gaan zitten kijken terwijl het eigenlijk gewoon via een normaal scherm zou moeten kunnen 😞 😞
Begin dr toch heel erg aan te twijfelen om videoland er gewoon uit te gooien betaal er voor en kan er vanaf begin af bar weinig mee
Reputatie 7
Ik heb inmiddels ook contact gehad met @xGarfieldx-Dave.

De volgende problemen hebben we kunnen reproduceren en heb ik dan ook intern doorgegeven:

1: Geer en Goor
Seizoen 1, aflevering 1.

2: Westenwind
Seizoen 5, alevering 2.

Heb je ook problemen met het afspelen van enkele films/series/afleveringen? Meldt het dan hier. Dan kunnen we samen bekijken of we dezelfde problemen ervaren en kan ik er intern een melding van maken zodat we dit gaan herstellen.
Reputatie 7
@xGarfieldx-Dave,

heb de hele avond al meldingen van Fan Alarm staan in me Media Box

Krijg je deze meldingen op je eigen Mediabox XL of op de test Mediabox XL?
Reputatie 7
Stuur mij aan het einde van de middag maar opnieuw een bericht, dan lees ik uit hoe warm de harde schijf wordt.

Reageer