Sticky Beantwoord

Videoland foutmeldingen

Toon eerste bericht

316 Reacties

Kijk naar de serie the good doctor. Telkens stopt de serie met de VL01. Word er gek van. Balen dit echt!!!
Ik kan ook niet naar GTST kijken en ook niet naar Good doctor .... allereerst hoop ik dat het snel wordt opgelost maar staat er ook een vergoeding tegenover want wij betalen overal netjes voor maar ja als het niet werkt betalen wij wel voor Jan met de korte achternaam.
Hier hebben we nog niet 1 aflevering van The Good Doctor kunnen starten. Iedere keer stopt al met een die VL01 foutcode. Al zóveel keer geprobeerd en nog geen seconde kunnen kijken. Het is de enige serie die we willen zien, maar we willen niet met z'n drieën naar een laptop of telefoonscherm gaan kijken.
Ik heb om van alle ellende af te zijn een chroomcast bij bol.com besteld. Bij Ziggo schiet het niet op om fatsoenlijk op tv naar je favoriete serie te kijken zonder foutmeldingen. Het zou Ziggo sieren om deze chroomcast te vergoeden, of terug gave van het Videoland abbonement.
Pfff lees nef hieveel nensen sl geklaagd gebben over dd foutmelding VL01 nou er komt er weer eentje bij. ?? je kan niets meer kijken welke serie ook. Ziggo ben niet in the mood
Reputatie 2
Badge +1
ik keek naar moord vrouw. niet gelijk een fout melding wel snel

wanneer word het op gelost

zie foto
Reputatie 7
Badge +35
Misschien dat dit voor een aantal hier ook een oplossing is:

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-werkt-niet-meer-na-laatste-windows-10-update-22691/index3.html#post243144
Reputatie 2
Badge +1
Misschien dat dit voor een aantal hier ook een oplossing is:

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-werkt-niet-meer-na-laatste-windows-10-update-22691/index3.html#post243144

op mijn latop doet het goed en op mijn smart tv ook. maar ik bedoel op ziggo media box doet het niet
Ik probeer the good doctor te kijken . Aflevering 1 laad helemaal niet en aflevering 2 klapt er na 5 seconden steeds uit.... Code VL01...
Heel vervelend en als ik zo meelees ben ik niet de enige met dit probleem... Hoop dat er snel een oplossing komt.

John
Bij het starten van moordvrouw aflevering 3, krijg ik foutmelding vl04. Schiet niet echt op he Ziggo
Reputatie 2
Badge +1
het duurt vrij lang

ik hoop dat een week opgelost is ziggo

ik kijk liever via ziggo wand ik heb mijn boxen aan gesloten op de ziggo media box

daarom kijk ik liefer op jullie box en jullie hebben ook ah zenders
Heb ook bij verschillen RTL uitzendingen deze fout.
Good Docter, GTST. Ook al bij het starten.
Is er al wat meer bekend Ziggo? We betalen wel gewoon voor deze diensten maar kunnen nu niet veel....
Reputatie 7
@All

Update: Er is een oplossing voor de VL-01 foutmelding! We zijn nu druk bezig om alle populaire afleveringen aan te passen. Zelf hoef je niets te doen.

We zijn voor je bezig. Zodra er meer bekend is, laat ik het jullie weten.
Reputatie 2
Badge +1
@All

Update: Er is een oplossing voor de VL-01 foutmelding! We zijn nu druk bezig om alle populaire afleveringen aan te passen. Zelf hoef je niets te doen.

We zijn voor je bezig. Zodra er meer bekend is, laat ik het jullie weten.

goed bezig ziggo .ik kan niet wachten

gr maarten
Reputatie 7
@All

Goed nieuws iedereen! We hebben de oplossing voor de VL-01 foutmelding. Eerst wijzigen we de populaire afleveringen en films.

De VL-01 foutmelding bij deze films en series is opgelost.
  • Dummie De Mummie 3 : De Tombe Van Achnetoet
  • Love Island Seizoen 1 en 2
  • Moordvrouw Seizoen 7
  • The Good Doctor Seizoen 1

We zijn nog niet klaar! Met onderstaande series zijn we bezig, het nog niet bekend wanneer dit gereed is. Ik hou jullie via dit topic op de hoogte.
  • Grey’s Anatomy
  • Love Island
  • Goede Tijden Slechte Tijden
  • Temptation Island
  • Moordvrouw
  • Centraal Medisch Centrum
  • The Good Doctor
  • Beauty and the Beast
  • Soof: Een Nieuw Begin
  • Younger

Het is niet duidelijk bij welke content de foutmelding naar voren komt. Krijg jij een foutmelding en staat de film of serie niet in deze lijst? Laat het weten via een reactie in dit topic, dan gaan we voor je aan de slag.
Klopt niet helemaal The Good doctor staat bij opgelost en ook bij niet opgelost.
Bij nieuwe tijden geeft hij ook een foutmelding het maakt niet uit wat ik kijk ik krijg die melding toch wel.

Groeten LuckyDutch
Reputatie 7
Hi @LuckyDutch, dat klopt! Van de Good Doctor is alleen seizoen 1 klaar.

We zijn nog bezig met de andere seizoenen. Krijg je met seizoen 1 nog een foutmelding, of bedoel je een van de andere seizoenen?
Reputatie 2
Badge +1
en bb

ik kijk naar emilo guzman

en gelijk een foutmeldig en halve weg ook een fout meldig die foto van mij

Klopt niet helemaal The Good doctor staat bij opgelost en ook bij niet opgelost.
Bij nieuwe tijden geeft hij ook een foutmelding het maakt niet uit wat ik kijk ik krijg die melding toch wel.

Groeten LuckyDutch

Ik bedoelde ook dit seizoen van de Good docter
Uitstel van Executie krijg ik ook de melding en bij de Blacklist ook.
Eigenlijk bij alles wat we willen kijken.

Groet LuckyDutch
Reputatie 2
Badge +1
hoi wanneer is echt alles op gelost

ik blijf maar testen

weer kees en co gekeken maar na 2 aflevering werd ik eruit gegooid

en soms kan ik tot 3 aflevering kijken daarna eruit gegooid

groetjes maarten
Ik krijg de melding ook bij de serie Agents of S.H.I.E.L.D. Geen enkele aflevering start op
The Blacklist geeft ook code error VL01 aan
Reputatie 2
Badge +1
geen goed nieuws

waar ik ook naar kijk ik krijg een fout melding

waneer kan ik op de media box weer naar videoland kijken duurt lang als ik eerlijk mag zijn

ik kijk nu paar weken op mijn smart tv ook leuk .maar ik kijk liever op de ziggo media box daar heb ik mijn boxen aan gesloten en jullie heb ook HD kwaliteid

ik hoop dat ik geen 3 weken moet w88ten

ik word gek
gr maarten

p.s ik hoop dat ik
Wanneer wordt het probleem nu echt opgelost?

Reageer