Sticky Beantwoord

Videoland foutmeldingen

Toon eerste bericht

316 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Folkert kon Moordvrouw tot einde deel 1 kijken toen gaf hij de melding, maar kon na de herstart wel deel 2 starten. Maar na 41.22 Fout VL.01 opnieuw de melding net als bij deel 1 dus.

Mvg,
Albert
Hoi. Wij hebben er ook problemen mee, eerst met Temtation Island bij de voorstukjes al en nu ook bij The Good Doctor bij de voorstukjes.
Wij hebben ook problemen met de good docter, hij laat niet en ik krijg de foutmelding vl01 beetje jammer omdat ik vandaag een videoland Abonnement heb afgesloten
Ik krijg de errorcode VL01 telkens als ik de serrie The Good Doctor start. Het begint dan wel maar na 20 sececonden krijg ik dan deze error.

Hoe kan ik dit verhelpen?
Wij krijgen ook steeds VL01 foutmelding.
BIJ GTST, nieuwe tijden (nieuwe seizoen) love Island s2, temptation Island nieuwe seizoen.
Ook hebben we regelmatig dat videoland ineens naar het inlogscherm springt en dan moeilijk weer inlogd. Hopelijk wordt hier ook iets aan gedaan.
Sinds zondag 28 januari 2018 proberen wij moordvrouw via Videoland te kijken naar iedere keer loopt aflevering 2 van seizoen 7 vast na 14 minuten en 29 seconden en verschijnt error VL01 in beeld. Aflevering 1 liep na 40 minuten vast met dezelfde foutcode. Zou graag zien dat dit snel verholpen gaat worden want betaal nu bij en ziggo en Videoland voor een niet werkend product.
Reputatie 2
Badge +2
Vandaag kijkend naar The Bold and the Beautiful aal.7723 na 00.25 error vl.01.
Vervelend want ook ik betaal voor zowel videoland alsmede Netflix.

Mvg,
Albert
Ook wij hebben al een tijd last van die melding vlo1 heb hier een melding van gemaakt maar tot op heden blijft het probleem zich voordoen en bij ons echt bij elk programma wat we willen kijken op videoland wanneer wordt het nu eens opgelost?

Mvg
LuckyDutch
Videoland The Good Doctor s01e01 geeft direct VL01 - Aflevering s01e02 geeft na 10 seconden VL01
Ook wij hebben al een tijd last van die melding vlo1 heb hier een melding van gemaakt maar tot op heden blijft het probleem zich voordoen en bij ons echt bij elk programma wat we willen kijken op videoland wanneer wordt het nu eens opgelost?

Mvg
LuckyDutch

Ik wou nog even zeggen dat de fout echt wel met de mediabox te maken heeft want ik heb
net via computer gekeken en nergens last van hoe kan dit?
Reputatie 2
Badge

Mvg
LuckyDutch

Ik wou nog even zeggen dat de fout echt wel met de mediabox te maken heeft want ik heb
net via computer gekeken en nergens last van hoe kan dit?

Via telefoon ook geen problemen.
Goedenavond.
Wordt hier ook daadwerkelijk wat aangedaan?
Heb je een Videolan app, werkt die voor geen meter.
Hier ook al 2 weken het VL01 melding bij GTST en nog een paar , zoals CMC. The bold / enzo allemaal. Gaat 1 minuut goed, daarna de VL01 melding. Heel erg vervelend !
Reputatie 1
Wat een ellende is dat toch met ziggo en videoland. Elke keer als we denken, goh zullen we eens wat kijken, levert het een avond vol frustratie en box herstarts op. Vanavond weer, zoals al genoemd, moordvrouw op 14:29 met error. Gelukkig zijn we niet de enige.
Zou ook fijn zijn als je via de videoland/ziggo app een programma op tv kan starten zodat je dat ellendige kanaal 151 niet meer hoeft te gebruiken.

Ziggo, wordt het niet eens tijd hier wat aan te doen en klanten een tijdje gratis te laten kijken om het leed dat videoland heet te verzachten?
Hoelang gaat het nog duren ZIGGO?
Videoland heeft inmiddels haar abonnementsgeld weer afgeschreven van mijn rekening, maar ik ga niet ergens voor betalen waar ik niet heen kan kijken.
Daarom ga ik deze dan ook naar ZIGGO doorsturen, kunnen jullie het juiste e-mailadres in dit topic plaatsen waar je facturen kan declareren en tevens klacht kunt vermelden?
Bedankt alvast
Reputatie 2
Badge
Het is toch triest dat je nu aan het lijntje wordt gehouden over welke wel of niet goed gaat .
Probeerde net het gevaar van kunstlicht gelijk vl01.
Volgens mij zijn het alle serie s die na de jaarwisseling zijn erop gezet.
M.v.g pukske
Volgens mij is het ook onzin om uit te zoeken waar een serie precies stopt en de code in beeld komt, punt is gewoon dat het bij series vooruitkijken voorkomt daar moeten ze sowieso zoeken. Maar ik krijg het idee dat ze de oplossing niet vinden en ons op deze manier rustig wilt houden? , Ziggo vergeet echter dat er nog meer aanbieders van televisie en internetdiensten zijn dus een overstap is zo gemaakt!
Reputatie 7
@all

Ik heb een update; Er is een oorzaak vastgesteld waarom VL-01 foutmelding ontstaat. We werken samen met Videoland aan een oplossing. Wanneer meer concreet bekend is, laat ik het in dit topic weten.

Op dit moment zijn er geen voorbeelden meer nodig.

Ik wil jullie bedanken voor alle concrete voorbeelden, dit heeft ons enorm geholpen.
Al geruime 1,5 week is dit aan de gang en een oplossing is er nog steeds niet HEEL SLECHT ZIGGO

Dit kun je toch niet maken en maar betalen voor heel die zooi.
En daar zijn we weer

En nog een

Oja hoor hier ook weer. Eindelijk een avondje thuis en nog kan ik geen film kijken.
Ik heb VL01 bij The Good Docter afl 2. ?
Reputatie 1
Als die vl-01 meldingen verholpen zijn, kan dan ook gelijk even de functionaliteit van kanaal 151 zelf verbeterd worden? Een niet reagerende box, vastlopers en herstarts dragen ook niet echt bij aan de videoland beleving...
Wat een achterlijk gedoe, bij kpn werkt het wel prima en daar werkt netflix ook gewoon tussen de app's. Ziggo heeft altijd al flink achter gelopen op kpn maar dit is toch wel heel bizar. Wel maandelijks betalen maar dan een matig product leveren, flinke koude douch voor ziggo.

Reageer