Sticky Beantwoord

Videoland foutmeldingen

Toon eerste bericht

336 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoi .Ik kan moeilijk aangeven

Soms word ik eruitgegooit dan weer niet .maar ik krijg geen fout melding. Maar soms kan ik 3 aflevering kijken en dan weer niet dus moeilijk aan te geven
Reputatie 2
Badge +1
Hallo het gaat veloppig goed. Maar die aflevering die ik heb gezien,die gaat niet weg

.En nog een probleem. Ik wil overal kunnen in liggen maar waar ik kom zie ik geen koppel code ook gek..
Reputatie 2
Badge +1
Hok Folkert nog steeds gaat het goed

Maar de aflevering die ik heb gezien die gaat niet weg

Veerder gaat het goed..Ik word niet eruitgegooit
Reputatie 2
Badge +1
Ik hoor graag van je

Ggroetjes maarten .
Reputatie 2
Badge +1
Het gaat goed
Ggisteren werd ik niet eruitgegooit .Maar als ik een aflevering heb gezien .dan gaat tie niet weg .
Reputatie 7
Badge +11
Bij mij slaat de Media Box XL vast en doet hij niks meer.
Heb ook een Smart TV dat scheeld.
Reputatie 7
Badge +11
Even een stand van Zaken, Videoland blijft bij Ziggo een issue die zowel intern bij Ziggo als bij de klant voor problemen zorgt. Videoland is een platform wat een zwaar content heeft en waar door vernieuwing het nog niet lekker en soepel verloopt. Dit is een issue die intern samen met Ziggo wordt onderzocht en zoveel mogelijk wordt aangepast. Dat Serie's niet goed of af en toe slecht bereikbaar zijn, heeft met het auteursrecht te maken, als dat goed op elkaar is afgestemd dan gaat het goed, maar bij niet goed afgestemd, krijg je dus de meldingen die wij hier als consument hebben, slecht beeld of een aflevering die niet is toegekend.

De moderators die dit nu in onderzoek hebben zijn @Ronald Ziggo en @Michael Ziggo zij gaan alle klachten en storingen die er zijn overnemen van @Folkert Ziggo omdat die het erg druk heeft met andere projecten.

@Folkert Ziggo aan mijn kant super dank je wel voor je inzet en tijd voor Videoland en de communicatie erover en heel veel succes met komende dingen die op je pad komen. 😉
Reputatie 2
Badge +1
Hoi het ging goed

Maaar nu word ik weer vaker er uit gegooid bij Videoland
Reputatie 7
Badge +11
Het kan even duren voordat je nu antwoord krijgt van de betreffende moderator's dit omdat ze het druk hebben en dit topic eerst moeten doornemen met de klachten over Videoland. Als het echt te gek wordt kan je altijd de Klantenservice die helpen je ook graag, of bellen met de huistelefoon op 1200 maar via Twitter of Facebook kan je ook benaderen. De keuze is reuze, maar beste in het Community Forum te blijven, dan blijft het bij de huidige moderators.
Reputatie 2
Badge +1
Hallo .hij doet het bij mijn thuis .maar waar ik kom of mijn mijn moeder ik kan bij mijn moeder niet inloggen .en ze heb ook een xl media box. Ik kon daar wel inloggen .en tewoordig niet meer.
Reputatie 7
Badge +11
Er is niks veranderd opzich met inloggen op Videoland, je kan op elke willekeurige Media Box XL inloggen met jou account, maar als je de 5 inlog's hebt, kan je niet meer inloggen. Maximaal 5 inlog's maakt niet uit hoeveel apparaten. Denk dat er dan iets fout is gegaan bij je met je Inlog gegevens en wachtwoord.
Reputatie 2
Badge +1
Ja ik wil ook inloggen bij mijn moeder .maar als ik naar de app ga

dan zie ik alleen een zwarte scherm en de logo van Videoland ver die zie ik niks

gr Maarten
Reputatie 7
Badge +11
Probeer de App eerst te benaderen via Menu, Mijn Media dan Apps. Videoland 1 malig opstarten vanuit de Appstore dan moet het werken.

Anders even de Media Box uitzetten via de schakelaar, na 15 minuten weer aanzetten, alles zelf online laten komen en dan weer proberen via de Appstore Videoland 1 malig te benaderen en opstarten.

De Media Box mag ook niet met Netwerk verbonden zijn, kijk even of hij Gateway modus aangeeft bij Netwerkinstellingen.
Reputatie 7
Badge +11
@Ronald Ziggo @Michael Ziggo en Forum lezers.
Sinds enkele dagen krijg ik op mijn Media Box XL de melding Opnieuw proberen of App sluiten zie de foto.

Zijn meer leden die dit hebben.

Reputatie 7
@Maartenzeevat, we gaan hier even verder. Dat houdt het stukken overzichtelijker.

@xGarfieldx-Dave, ik heb jouw post over het hoofd gezien. Excuus! Ik begreep van Maarten dat je al contact hebt gehad met Videoland. Laten we hier even de voorbeelden verzamelen, dan kan ik het hier ook intern doorzetten. Als er nog meer mensen zijn met dezelfde problemen, dan hoor ik het graag 👍🏻
Reputatie 7
Badge +11
Michael Ziggo schreef:

@Maartenzeevat, we gaan hier even verder. Dat houdt het stukken overzichtelijker.

@xGarfieldx-Dave, ik heb jouw post over het hoofd gezien. Excuus! Ik begreep van Maarten dat je al contact hebt gehad met Videoland. Laten we hier even de voorbeelden verzamelen, dan kan ik het hier ook intern doorzetten. Als er nog meer mensen zijn met dezelfde problemen, dan hoor ik het graag 👍🏻

@Michael Ziggo geen probleem ik ben toch in Disneyland dus zal vanaf zaterdag weer posten. Ik heb dit probleem ook op andere deel gezet waar Anne B, Folkert, Serkan, Anne H bij kunnen, misschien kan je dat met hun even kortsluiten, anders stuur ik je maandag even een pb. Je excuus aanvaart hoor 😉 je bent ook een mens en dit is globale videoland topic. 😊
Reputatie 2
Badge +1
Kan je mij bellen of jou bellen dat gaat makkelijk
Reputatie 2
Badge +1
Ik kreeg op error op nieuwe opstarten .wanneer is het verholpen
Reputatie 7
In mijn glazenbol kan ik niet zien wanneer het probleem verholpen is.
Hmm, misschien hebben ze nog zo'n bol bij de klantenservice of een moderator?

Storingen zijn nooit te voorspellen wanneer deze verholpen zijn.
Op de website van Ziggo kan je zien of er storingen zijn en zo ja, wat ze er mee aan het doen zijn en misschien is er dan ook een eind datum.
Reputatie 2
Badge +1
Dit zeggen videoland

Hi Maarten! Wat balen dat de tips van mijn collega's niet geholpen hebben.. Nu is het zo dat het niet ons apparaat is waar je Videoland op kijkt.. Het is een afgesloten systeem waar wij dus ook niet in kunnen. Ziggo kan dit wel! Misschien kan je contact met hen opnemen om te vragen of ze een reset van de box kunnen doen? Als dit niet geholpen heeft, gaan we je adviseren om via alternatieve apparaten te kijken.
Hierbij wat opties:
Je kan op je Smart TV via onze app kijken, heb je geen Smart TV zijn de volgende opties misschien iets voor jou.
Je kan ook via de Google Chrome Cast, PlayStation 4, Apple TV of de laptop aansluiten met een HDMI kabel, kijken naar Videoland op je TV. 😊 Groetjes, Siena
Reputatie 2
Badge +1
xGarfieldx-Dave schreef:

@Ronald Ziggo @Michael Ziggo en Forum lezers.
Sinds enkele dagen krijg ik op mijn Media Box XL de melding Opnieuw proberen of App sluiten zie de foto.

Zijn meer leden die dit hebben.

Ja
Folkert Ziggo schreef:

Even de bovenstaande berichten samengevat om het overzicht te bewaren.

De afgelopen dagen krijgen we steeds meer VL01 meldingen. VL-01 is een erg algemene foutmelding en we doen ons best om de oorzaak vast te stellen. In eerdere reacties van Sander en mijzelf vragen we om concrete voorbeelden zodat we de VL-foutmeldingen kunnen onderzoeken. Krijg je een foutmelding, noteer hem dan hieronder!

Bijvoorbeeld: GTST aflevering 5732 geeft bij 22m08s een foutmelding, of The Bold and The Beautiful aflevering 7717 geeft direct een foutmelding.

In veel gevallen kun je aflevering wel kijken via Videoland website of smartphone app. Op deze pagina van Videoland vind je alle mogelijkheden om te kijken. Dit is natuurlijk niet ideaal, maar de beste tijdelijke oplossing.

@Maartenzeevat
Temptation Island seizoen 3 aflevering 2 krijg ik hier geen foutmelding. Je krijgt extreem veel foutmeldingen, ik pak dit verder privé met je op.

@Karlijn
Leuk dat je nieuw op de Ziggo Community bent, welkom!

• Voice of Holland de een na laastste aflevering. Ik ben niet zo thuis in deze aflevering. Welke bedoel je?
  • Temptation Island s03afl01 geeft bij 22 seconden een VL-01 foutmelding en heb ik door gezet.
  • De Kennis Quiz kan ik niet terugvinden in het aanbod van Videoland. Kun je mij uitleggen hoe je dit start?
@Sparco
Tof dat je de Community hebt gevonden. Jij natuurlijk ook welkom. Wat je omschrijft dat elke aflevering van GTST een foutmelding geeft kan ik niet reproduceren. Kun je de afleveringen van GTST noteren waarmee je problemen ervaart? (zoals het voorbeeld hierboven.

@NP1978
Goed dat jij je ook hebt aangesloten bij de Community! Top dat je hier je bevindingen noteert.
  • Temptation Island s03afl01, deze heeft @Karlijn had deze ook gevonden!
  • Bold and the Beautiful afl. 7717 is eerder gemeld door @Agnes
@Daenerys
  • Bold and the Beautiful afl. 7716 was nog niet bekend. Dank je! Deze heb ik doorgezet.
@MelanieRenkum
Welkom bij de Community! Temptation Island s03afl01 is bekend, heb je nog meer afleveringen die een foutmelding geven?

@Wouter93
Jij natuurlijk ook welkom!
  • Moordvrouw geeft hier geen problemen. Welke afleveringen werken niet bij jou?
@pukske
  • Salamander seizoen 2 aflevering 3 en 4 heb ik doorgezet.
  • The Good Doctor , alle afleveringen starten. Wanneer krijg jij de VL-01 foutmelding?

Buch in de bajes s4e1 bij 00:05 seconden error vl01
error vl01 bij buch in de bajes seizoen4 aflevering 1 bij 00:05 seconden
Hallo ik zie alleen berichten van 11 maanden geleden of langer videoland hangt regelmatig vast heel veel films en series krijg ik foutcode vl01 eigenlijk doet videoland op de horizon box het echt belabberd slecht is hier nu al een oplossing voor vindt belachelijk dat ik videoland op mijn smartphone moet kijken hier betalen we toch niet voor
Reputatie 7
Badge +31
@Joyce1807

Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.

Reageer