Sticky Beantwoord

Videoland foutmeldingen

Toon eerste bericht

313 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
Ziggo werkt aan oplossing, heb dezelfde problemen en heb deze aangekaart
Reputatie 2
Badge +1
Waneer word het opgelost duurt lang vind ik
Reputatie 7
Waneer word het opgelost duurt lang vind ikDat weet alleen een moderator en daar moeten we nu op wachten. Sterker nog, zelfs die kunnen het soms niet altijd melden omdat een andere afdeling daarvoor verantwoordelijk is en als die er nog mee bezig is dan kunnen ze ook geen antwoord geven.

Afwachten... Hoe vervelend het ook is.
Hier op de extra mediabox bij Videoland afspelen van the good dochter aflevering 10 foutcode VL04. Iets anders afspelen lukt ook niet maar kunnen inmiddels wel Videoland gebruiken op de extra mediabox begrijp ik? Voorheen kon dit nog niet
Reputatie 7
Hier op de extra mediabox bij Videoland afspelen van the good dochter aflevering 10 foutcode VL04. Iets anders afspelen lukt ook niet maar kunnen inmiddels wel Videoland gebruiken op de extra mediabox begrijp ik? Voorheen kon dit nog niet

Nee, op de extra Mediabox is het kijken nog niet mogelijk. Eerst kon het niet, toen weer wel, maar door tegenvallende kwaliteit heeft Ziggo weer besloten om het niet meer mogelijk te maken. Je zal dus moeten wachten tot het weer werkt.
Reputatie 2
Badge +1
dinsdag komt weer een monteur .ziggo zeg tegen mij de sinaal is niet goed
hoe kan dat hij gaat alles ff weer naar kijken .Wandt ik heb videoland gebeld en die collega heeft ook ziggo media box en daar doet videoland wel goed op . en andere box niet
Reputatie 2
Badge +1
ik wil temtesion talk kijken maar die laat maar

geen beeld help me dinsdag weer een monteur
Reputatie 7
Badge +24
Als je Signaal op NPO 1 goed is dan is er niks met je Media Box aan de Hand, op dit moment zijn er werkzaamheden aan de gang tussen Videoland en Ziggo die eerst worden opgelost, en ja de ene Media Box is de andere niet.

Maar Videoland is een geduldige klus, en dat gaat even duren, er wordt ook advies gegeven als je een Smart TV of Chromecast of casten via Laptop of tablet, gebruik dan die oplossing.
Ik heb problemen met kijken van alle afleveringen van Rozengeur en Wodkalime.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb problemen met kijken van alle afleveringen van Rozengeur en Wodkalime.

Kan je ook aangeven welke afleveringen dan ga ik straks ook even kijken voor je
Bij CSI krijg ik om de 2 a 3 afleveringen de foutmelding. Hoop dat het snel wordt opgelost.
Reputatie 2
Badge +1
ik heb gebeld naar videoland . en ze zeggen tegen mij dat het opgelost is

is dat waar wat ze zeggen .of ziggo nog mee bezig
Hoe komt het dat als ik iets gekeken heb zoals gtst die aflevering die ik heb gekeken niet weggaat dus als ik de volgende dag weer wil kijken staat de vorige aflevering er nog en dit gebeurt bij alles wat ik gekeken heb.
Reputatie 7
Badge +24
Hoe komt het dat als ik iets gekeken heb zoals gtst die aflevering die ik heb gekeken niet weggaat dus als ik de volgende dag weer wil kijken staat de vorige aflevering er nog en dit gebeurt bij alles wat ik gekeken heb.

Dat komt omdat Videoland bezig is met vernieuwen, en dat weer doorvoert aan Ziggo, hier was het iedere keer de aflevering half en dan moest je doorspoelen naar einde. Dat is verholpen, het zijn kleine dingen die aangepast moeten worden

Dat komt omdat Videoland bezig is met vernieuwen, en dat weer doorvoert aan Ziggo, hier was het iedere keer de aflevering half en dan moest je doorspoelen naar einde. Dat is verholpen, het zijn kleine dingen die aangepast moeten worden

Bedankt voor je reactie ik wacht maar af maar wat jij beschrijft heb ik dus ook.
Reputatie 2
Badge +1
hoi

zijn jullie nog steeds bezig .komt nog een update of niet van videoland

gr maarten
Ook bij kinder series zoals dora en Diego krijg ik steeds meldingen tot ongenoegen van mijn kleindochter code vl01
Ik krijg geen foutmelding maar na 3 afleveringen van een serie te kijken crasht de Videoland app, sinds dit gebeurd is krijg ik de mediabox xl moeizaam opgestart duurt soms wel 5 min voor ik beeld heb
Reputatie 7
Hallo @Van Vlaanderen,
De VL-01 foutmelding bij Dora en Diego heb ik voor je doorgezet. Krijg je deze melding nu nog?

Hoi @Alex81,
Raar dat de Videoland app 'crashed' en de Mediabox XL daarna moeizaam opstart. Kun je de Mediabox eens terugzetten naar zijn standaard instellingen en opnieuw de Videoland app testen? Ik ben benieuwd of je daarna nog een crash krijgt.
Reputatie 2
Badge +1
is het opgelost !!!!!!!!!! duurt vrij lang nu
Reputatie 7
Badge +24
is het opgelost !!!!!!!!!! duurt vrij lang nu

Als alles goed is moet het opgelost zijn betreft videoland en moet het draaien.
Reputatie 2
Badge +1
Nog steeds broblemen
Reputatie 7
Badge +24
Nog steeds broblemen
Zoals ik heb gezegd heb een mail gestuurd naar @Folkert Ziggo Maar die is enorm druk en het duurd even voor een reactie. Wel wil Ziggo graag de goede omschrijving van de klacht zien. Schrijf het graag nauwkeurig op.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi tot nu toe gaat het goed

Maar .de aflevering die ik heb gezien die gaat niet weg die blijft erop staan onder verder kijken .

Groetjes maarten
Reputatie 2
Badge +1
Weer paar keer eruit gegooid waardeloos en houd niet op

En gisteren deet tie goed .dat vind ik gek. Mogelijk uitleggen een keer gaat het goed en dan word ik gelijk eruit gegooid en dan kan ik een aflevering kijken en dan eruitgegooit .En soms kan ik 5 aflevering kijken

Hvoor graag van jullie

Reageer