Sticky Beantwoord

Videoland foutmeldingen

Toon eerste bericht

316 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Maarten,

Ik begrijp heel goed dat het heel vervelend is dat je Videoland niet opgestart krijgt, maar als je nu eens precies doet wat Folkert je heeft gevraagd, nl stap voor stap beschrijven wat je doet, dan kunnen we achter het probleem komen.
De opmerkingen die je nu maakt hebben weinig zin en niemand kan daar iets mee.
Dit is niet vervelend bedoeld, maar uitsluitend om je te helpen.

Dus probeer dat eens rustig en op een duidelijke wijze op papier te zetten, temeer daar bij anderen (heb ik nagevraagd) en bij mijzelf de APP wel gewoon werkt.

Probeer het anders nog eens rechtstreeks via kanaal 151 en beschrijf dan wat er vervolgens gebeurt.
Blijf je bovenstaande opmerkingen maken, dan zal daar vermoedelijk niemand meer op reageren. Dus nogmaals, probeer zo duidelijk en gedetailleerd mogelijk te zijn.

Succes
Reputatie 2
Badge +1
Hallo Maarten,

Ik begrijp heel goed dat het heel vervelend is dat je Videoland niet opgestart krijgt, maar als je nu eens precies doet wat Folkert je heeft gevraagd, nl stap voor stap beschrijven wat je doet, dan kunnen we achter het probleem komen.
De opmerkingen die je nu maakt hebben weinig zin en niemand kan daar iets mee.

Dit is niet vervelend bedoeld, maar uitsluitend om je te helpen.

Dus probeer dat eens rustig en op een duidelijke wijze op papier te zetten, temeer daar bij anderen (heb ik nagevraagd) en bij mijzelf de APP wel gewoon werkt.

Probeer het anders nog eens rechtstreeks via kanaal 151 en beschrijf dan wat er vervolgens gebeurt.
Blijf je bovenstaande opmerkingen maken, dan zal daar vermoedelijk niemand meer op reageren. Dus nogmaals, probeer zo duidelijk en gedetailleerd mogelijk te zijn.

Succes

Ik doe hij zeg ik gebruik ook de live knop dan ga ik recht omstreeks naar NPO 1 en mijn stekker is vernieuwd alles en.mij oap is vernieuwd
Reputatie 5
Badge +2

Ik doe hij zeg ik gebruik ook de live knop dan ga ik recht omstreeks naar NPO 1 en mijn stekker is vernieuwd alles en.mij oap is vernieuwd

Maarten, dit is nu precies wat ik bedoel, deze opmerkingen hebben geen enkele zin, niemand kan daar iets mee. Ik ook niet. Wij proberen je te helpen, maar nogmaals dat kan alleen als je precies doet wat ik je zojuist en Folkert van Ziggo je al eerder, hebben aangegeven.

Exact beschrijven wat je doet en maak zo nodig een foto wat je TV aangeeft.

Nogmaals succes en kom aub niet weer aan, dat je de live knop gebruikt en dat alles vernieuwd is. (sorry dat ik het zo tegen je moet zeggen, maar ik probeer wel duidelijk naar je te zijn).
Reputatie 7
Oh jee, niet boos op elkaar worden aub :)
Denk dat @Folkert Ziggo maar weer eens langs moet komen om mee te kijken wat iedereen nu allemaal zegt en wil uitleggen. Het is natuurlijk jammer als alles langs elkaar heen loopt en/of mensen elkaar niet begrijpen. Ik wil me zelf niet in het verhaal mengen omdat Folkert er al mee bezig is, samen met nog meer klanten.

Heb hem in ieder geval geroepen en hoop dat die snel langs komt om mee te kijken.
Heb even geduld aub! 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Het enige wat we kunnen doen is afwachten en opnieuw proberen met inloggen en kijken.

De problemen zijn bekend bij Ziggo en ze zijn druk bezig met de oplossing, het is dan niet mogelijk ala minuut een update uit te brengen, die moet stabiel en goed geschreven worden voordat de uitrol ervan kan gebeuren.

Enige wat we kunnen zeggen is, Heb geduld en gewoon af en toe opnieuw proberen en laat even een half uurtje er tussen als het niet werkt.
Reputatie 5
Badge +2
Oh jee, niet boos op elkaar worden aub :)
Denk dat @Folkert Ziggo maar weer eens langs moet komen om mee te kijken wat iedereen nu allemaal zegt en wil uitleggen. Het is natuurlijk jammer als alles langs elkaar heen loopt en/of mensen elkaar niet begrijpen. Ik wil me zelf niet in het verhaal mengen omdat Folkert er al mee bezig is, samen met nog meer klanten.

Heb hem in ieder geval geroepen en hoop dat die snel langs komt om mee te kijken.
Heb even geduld aub! :)

Energieboy,

Ik ben helemaal niet boos, maar mocht ik die indruk gewekt hebben, dan sorry hiervoor. Echt niet mijn bedoeling. Ik heb alleen geprobeerd het e.e.a. iets duidelijker te stellen en dan kan dat wellicht iets anders overkomen dan bedoeld.
Reputatie 2
Badge +1
Ik wil dit profiel wijderen . Ik wacht wel af
Reputatie 7
Ik wil dit profiel wijderen . Ik wacht wel afHoe bedoel je? Wil je helemaal van je Community profiel af of van deze topic? Waarom wil je dan geen profiel meer op de Community? ( als ik zo brutaal mag vragen natuurlijk 🙂 ) - Wel jammer dat je eraf wil!
Reputatie 7
Badge +24
Begrijpelijk dat iedereen wilt dat Videoland werkt, maar helaas het is een probleem die bij de meeste speelt.

Ik heb afgelopen maandag een nieuwe Media Box XL gekregen en ook daar werkt Videoland niet goed. Enige wat EduardMR en EnergieBoy en Folkert al zeg, probeer het op te lossen door de aanwijzingen, en schrijf je klachten op dan in 1 keer op het forum, je profiel verwijderen lost niks op.

Blijf lekker bij de community ?
Reputatie 2
Badge +1
Ik wil dit profiel wijderen . Ik wacht wel afHoe bedoel je? Wil je helemaal van je Community profiel af of van deze topic? Waarom wil je dan geen profiel meer op de Community? ( als ik zo brutaal mag vragen natuurlijk 🙂 ) - Wel jammer dat je eraf wil!

Gewoon ik wacht wel af

Ik heb ook gehoord van ziggo dat in april de update komt
Reputatie 7
Badge +24

Gewoon ik wacht wel af

Ik heb ook gehoord van ziggo dat in april de update komt

Dat is goed te horen en wachten we het af ?
Alle berichten gelezen en wat er vrijwel continu geschreven word is dat we rustig moeten afwachten....
Ik heb dan nog wel geen fout meldingen gehad *afkloppen*
Maar waar ik toch wel echt moe van word is dat videoland bij mij geregeld niet op start
Niet via knl 151 maar wil ik hem dan starten via de apps dan loopt de media box vast en word er helemaal niks meer geopend...je bent soms langer bezig met de box opnieuw opstarten dan dat je een serie of film kijkt 😅
Series doe ik maar voor dat de aflevering helemaal afgelopen is handmatig naar de volgende zetten doe ik dat niet is het drama en blijft hij laden laden laden maar dr gebeurd vervolgens niks en kan ik wachten totdat ik een ons weeg 🤓
Maar ook gebeurd er soms dat je er ineens uit gegooid word en kan je weer overnieuw beginnen
gisteravond na mijn avonddienst wilde ik graag voor dat ik ging slapen nog even een aflevering van mn serie kijken na 45min heb ik de media box uitgezet en ben maar gaan slapen
Videoland starte niet op niet via kanaal 151 en ook kreeg ik de apps niet te pakken media box op nieuw opstarten haalde niks uit.
Via mn telefoon werkte het wel gewoon normaal alleen vertik ik het om via een klein schermpje te gaan zitten kijken terwijl het eigenlijk gewoon via een normaal scherm zou moeten kunnen 😞 😞
Begin dr toch heel erg aan te twijfelen om videoland er gewoon uit te gooien betaal er voor en kan er vanaf begin af bar weinig mee
Reputatie 7
Badge +35
Misschien heeft @Folkert Ziggo nog een update?
Reputatie 7
Badge +24
@Be rt tot op heden is er geen update, de huidige dingen gelden zoals box even uitzetten, en weer opnieuw proberen.

Ik weet dat ze hard bezig zijn met een oplossing, meer is er niet even
Ik met films VL01 jack Ryan, hitmans bodyguard , security, erg irritant , of je hoort alleen geluid maar ziet de film niet met d melding laden, even geduld.... Maar die raakt nu wel op
Reputatie 7
Badge +24
Ik met films VL01 jack Ryan, hitmans bodyguard , security, erg irritant , of je hoort alleen geluid maar ziet de film niet met d melding laden, even geduld.... Maar die raakt nu wel op

Je zou even de media box xl 10 minuten uitzetten via de achterkant. Dan herstart en online laten komen. Probeer hem dan via Menu > Mijn Media > Apps te benaderen
Bij 'the young pope' ook. Ik ben Nu bij 6de aflevering. Lijkt steeds erger te worden. Vaak vl01 soms vl04. was eigenlijk niet van plan via chromecast te gaan kijken. Heb ik nog niet maar is misschien wel beter. dan heb ik ook geen Ziggo meer nodig.

Je zou even de media box xl 10 minuten uitzetten via de achterkant. Dan herstart en online laten komen. Probeer hem dan via Menu > Mijn Media > Apps te benaderen

Hi Dave

Dank je voor je feedback
Ik heb deze methode al uitgevoerd " the holy grale of IT 🙂 maar helaas werkt het niet bij mij
Reputatie 7
Badge +24

Hi Dave

Dank je voor je feedback
Ik heb deze methode al uitgevoerd " the holy grale of IT 🙂 maar helaas werkt het niet bij mij

Dat is jammer en dan blijft er alleen maar het proberen over. Er wordt hard gewerkt aan Videoland en het zal goedkomen, even geduld.

Hi Dave

Dank je voor je feedback

Dat is jammer en dan blijft er alleen maar het proberen over. Er wordt hard gewerkt aan Videoland en het zal goedkomen, even geduld.
. Idd op de laptop heb ik geen problem dus gebruik ik maar als workarround dank je voor je response
Ter aanvulling op de lijst met series waarbij de VL 01 foutmelding nog steeds speelt:

Rozengeur en wodkalime: begint al bij de eerste aflevering.
Criminal minds beyond borders: AFL 9 S1
Alle afleveringen van de hele serie van Barbie (Samantha en michael ..)
Reputatie 7
Badge +24
Ter aanvulling op de lijst met series waarbij de VL 01 foutmelding nog steeds speelt:

Rozengeur en wodkalime: begint al bij de eerste aflevering.
Criminal minds beyond borders: AFL 9 S1
Alle afleveringen van de hele serie van Barbie (Samantha en michael ..)

Goed dat je dit vermeld, ze kunnen nu intern kijken en er werk van maken
Ik heb fouymelding v01 bij awkward aflevering 4.17. Zowel op 151 als op de app. Heel irritant!
Ook regelmatig dat heel videoland ineens stopt en dan moet ik er weer opnieuw in maar dan blijft ie alleen maar het vidoeland logo aangeven dan ga ik naar de app en doet ie het over het algemeen wel.
Reputatie 2
Badge +1
ik heb nog steeds last van word eruit gegooit .meer kan ik niet meer doen

ik heb alles geprobeerd

gr maarten ik ben weer terug
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb fouymelding v01 bij awkward aflevering 4.17. Zowel op 151 als op de app. Heel irritant!
Ook regelmatig dat heel videoland ineens stopt en dan moet ik er weer opnieuw in maar dan blijft ie alleen maar het vidoeland logo aangeven dan ga ik naar de app en doet ie het over het algemeen wel.

dat heb ik ook niet meer fout melding maar wel vaak word ik eruitgegooit naar 3 aflevering

Reageer