Ptrck87

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Videoland doet niet, Netflix wel

Beste allen,

Wij hebben 2 tv’s: een smart tv en een gewone tv. Laatstgenoemde is gekoppeld aan de mediabox.

Op de smart tv doet Netflix het wel. Echter als ik naar Videoland ga, kan ik wel door het aanbod browsen, maar zodra ik iets wil afspelen krijg ik de melding “kan video niet afspelen”.

Op de gewone tv doet Netflix het ook (kanaal 150). Videoland zit daar op kanaal 151, maar die blijft hangen op het zwarte welkomstscherm met de tekst Videoland.

Ik heb de mediabox al gereset (knop achter op en stekker eruit), maar mocht niet baten.

Heeft iemand hier een idee? Of wellicht hetzelfde ervaren?

Ps vorige week deed Videoland het nog, liep toen soms wel vast, maar deed het over het algemeeen wel.

Alvast bedankt voor het meedenken/-werken!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ik zou daar nog heel even mee wachten.

Bij Netflix is het mogelijk om zelf met 1 druk op de knop uit te loggen op alle apparaten. Dit lost sommige problemen op. Bij Videoland is dit ook mogelijk, maar hiervoor moet je contact opnemen met hun klantenservice staat op deze pagina helemaal onderaan.
Ik zou dit eerst even proberen 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Ptrck87,

Als ik het goed begrijp werkt Videoland op je Smart TV niet en ook niet op de Mediabox XL?
Zo ja, dan lijkt er iets bij Videoland aan de hand te zijn.

Groet,
Evert
Ptrck87
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Evert wrote:
Hoi Ptrck87,

Als ik het goed begrijp werkt Videoland op je Smart TV niet en ook niet op de Mediabox XL?
Zo ja, dan lijkt er iets bij Videoland aan de hand te zijn.

Groet,
Evert


Dag Evert,

Dat vermoeden had ik zelf ook. Beetje jammer dat Videoland slecht tot niet te bereiken is. Overigens, bij mijn buren doet Videoland het wel gewoon. En die loggen met dezelfde gegevens in. Misschien als alternatief maar Chromecast aanschaffen?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ik zou daar nog heel even mee wachten.

Bij Netflix is het mogelijk om zelf met 1 druk op de knop uit te loggen op alle apparaten. Dit lost sommige problemen op. Bij Videoland is dit ook mogelijk, maar hiervoor moet je contact opnemen met hun klantenservice staat op deze pagina helemaal onderaan.
Ik zou dit eerst even proberen 🙂
Ptrck87
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Evert wrote:
Ik zou daar nog heel even mee wachten.

Bij Netflix is het mogelijk om zelf met 1 druk op de knop uit te loggen op alle apparaten. Dit lost sommige problemen op. Bij Videoland is dit ook mogelijk, maar hiervoor moet je contact opnemen met hun klantenservice staat op deze pagina helemaal onderaan.
Ik zou dit eerst even proberen 🙂


Dag Evert, inmiddels ook op alle apparaten uitgelogd, maar dat biedt geen soelaas. Krijg nog steeds hetzelfde zwarte scherm met Videoland in het wit. Denk dat ik het abonnement maar weer stopzet 🙂
Ptrck87
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ptrck87 wrote:

Evert wrote:
Ik zou daar nog heel even mee wachten.

Bij Netflix is het mogelijk om zelf met 1 druk op de knop uit te loggen op alle apparaten. Dit lost sommige problemen op. Bij Videoland is dit ook mogelijk, maar hiervoor moet je contact opnemen met hun klantenservice staat op deze pagina helemaal onderaan.
Ik zou dit eerst even proberen 🙂
Dag Evert, inmiddels ook op alle apparaten uitgelogd, maar dat biedt geen soelaas. Krijg nog steeds hetzelfde zwarte scherm met Videoland in het wit. Denk dat ik het abonnement maar weer stopzet 🙂


Heb inmiddels een alternatieve route bedacht, via AppleTV. Lost het eigenlijke probleem natuurlijk niet op, maar functioneel dezelfde oplossing.

Uitgelicht topic