1
Vraag
2
Reacties
BumbleBee

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Terugkijken werkt niet via de NPO app

Met TV Standaard wil ik terugkijken.
Via Home
Net TV openen
Smart TV
Naar NPO
Foutmeelding:
NPO app niet meer beschikbaar
wel in combinatie met Chromecast of Aplle TV.
Ook bekijken via npostart.nl of via de NPO-app.

Hoe doe ik dat op mijn TV.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi BumbleBee
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Verkopers gebruiken (of gebruikte) altijd het argument, handig een Smart TV, daar kan je met app's naar uitzending gemist kijken of andere handige programma's. Alleen hebben ze er voorheen nooit bij laten weten dat als je TV ouder begint te worden of wanneer een TV maker geen zin meer heeft om app's te vernieuwen, jij niets meer hebt aan je Smart TV.

Zo ook hier, heb een Samsung Smart TV en de helft aan app's doen het al niet meer en als ik een app open die nog in de lijst sta krijg ik de melding dat ik mijn TV moet updaten of dat het gewoon niet meer werkt. Verstandige is gewoon om GEEN Smart TV te kopen, neem Chromecast of Apple TV en stream daarmee. Tenminste, dat is mijn ervaring.

Je vraagt hoe je nu via je TV kan kijken. Eigenlijk geef je zelf al het antwoord, via Chromecast of Apple TV en daarop kan je dan app's downloaden om alsnog NPO (uitzending gemist / NPO Start) te installeren. Of van andere zenders zoals RTL of SBS (KIJK).


Even wat extra info over Replay TV en eventueel willen streamen, mocht je dit willen:
Het is op dit moment nog niet mogelijk om Ziggo Replay naar je tv te streamen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
De NPO app op Smart TV's is veranderd naar NPO Start de andere NPO App doet het inderdaad niet meer.

Maar kijk je via een Media Box, Digitale Decoder ( Humax-Pace) of via CI+ module naar de NPO App
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi BumbleBee
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Verkopers gebruiken (of gebruikte) altijd het argument, handig een Smart TV, daar kan je met app's naar uitzending gemist kijken of andere handige programma's. Alleen hebben ze er voorheen nooit bij laten weten dat als je TV ouder begint te worden of wanneer een TV maker geen zin meer heeft om app's te vernieuwen, jij niets meer hebt aan je Smart TV.

Zo ook hier, heb een Samsung Smart TV en de helft aan app's doen het al niet meer en als ik een app open die nog in de lijst sta krijg ik de melding dat ik mijn TV moet updaten of dat het gewoon niet meer werkt. Verstandige is gewoon om GEEN Smart TV te kopen, neem Chromecast of Apple TV en stream daarmee. Tenminste, dat is mijn ervaring.

Je vraagt hoe je nu via je TV kan kijken. Eigenlijk geef je zelf al het antwoord, via Chromecast of Apple TV en daarop kan je dan app's downloaden om alsnog NPO (uitzending gemist / NPO Start) te installeren. Of van andere zenders zoals RTL of SBS (KIJK).


Even wat extra info over Replay TV en eventueel willen streamen, mocht je dit willen:
Het is op dit moment nog niet mogelijk om Ziggo Replay naar je tv te streamen.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Goedemiddag BumbleBee,

Het loopt dus spaak met de app, top dat je je hier meldt. De reacties van Dave en EnergieBoy snijden hout, dus kan je daarmee verder?
BumbleBee
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een CI+ module naar de NPO App.
Hoe krijg ik NPO start op mijn TV.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Welke TV?

Zie bovenstaande, app zal wel verouderd zijn en niet meer bijgewerkt worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic