1
Vraag
2
Reacties
Popeye

Level 6
  • 104Posts
  • 3Oplossingen
  • 23Likes

Netflix - wel ondertiteling, wel geluid, geen beeld?!

Zoals de titel aangeeft, opeens een zwart scherm halverwege een aflevering. Ondertiteling loopt door, geluid gaat door, maar geen beeld meer?! Stukje terugspoelen, gaat 3 seconden verder maar daarna weer zwart beeld ?

Herkent iemand dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Even half uurtje de stroom eraf.
Dan opnieuw opstarten ( kost 15 minuten voor alles online is )
Dan op Menu klikken
Ga naar Mijn Media
Klik op Apps
Benader Netflix 1 malig

Je kan dan gewoon kijken en bij het afsluiten altijd via de terug knop doen tot Netflix zegt, Weet u zeker dat u wilt afsluiten, je kan ook naar de afsluit optie bladeren met je pijltjes.

Succes en laat het even weten of het gelukt is.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Het komt me bekend voor en dan zet ik meestal de Media Box XL uit voor 30 minuten.
Na het opstarten ga ik dan door op menu te klikken, naar Media en vervolgens Apps.
Dan benader je Netflix en dan werkt het weer.

Hou het in de gaten of het vaker gebeurt.
Popeye
Topicstarter
Level 6
  • 104Posts
  • 3Oplossingen
  • 23Likes
OK, zet jij de Mediabox dan gewoon uit met de afstandsbediening (stand-by) of haal je de stroom er ook af? Ik had wel Netflix afgesloten en opnieuw opgestart maar dat gaf geen verbetering.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Even half uurtje de stroom eraf.
Dan opnieuw opstarten ( kost 15 minuten voor alles online is )
Dan op Menu klikken
Ga naar Mijn Media
Klik op Apps
Benader Netflix 1 malig

Je kan dan gewoon kijken en bij het afsluiten altijd via de terug knop doen tot Netflix zegt, Weet u zeker dat u wilt afsluiten, je kan ook naar de afsluit optie bladeren met je pijltjes.

Succes en laat het even weten of het gelukt is.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Popeye . Oh jee. Een serie zonder beeld, stelt natuurlijk niet zoveel meer voor. Is het inmiddels gelukt? 🙂
Popeye
Topicstarter
Level 6
  • 104Posts
  • 3Oplossingen
  • 23Likes
xGarfieldx-Dave , Lycke Ziggo , gisteravond het advies opgevolgd en Mediabox met de schakelaar op de achterkant uitgeschakeld. Uurtje laten afkoelen en daarna weer aangezet (ondertussen via de GO! app en Chromecast "gewoon" voetbal gekeken :yum:). Daarna de stappen doorlopen en Netflix via de Apps aangezet. Twee afleveringen gekeken zonder problemen.

Normaal gesproken kijk ik Netflix via kanaal 150. Is het beter om via de Apps te kijken of zou dat niet uit mogen maken?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic