Dippie

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix hapert

Hallo ik heb sinds kort Netflix hapert het beeld constant komt dat omdat ik kijk op een niet smart tv
14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
Dippie
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
Dippie
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Bert

ik heb een horizon box met internmodem ik heb geen losse router de box is aangesloten via coax
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Kun je hier een foto plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters erop?
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Be rt wrote:
Kun je hier een foto plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters erop?



Bert de niveaus te zien door de TS zijn toch goed ? , ik heb dezelfde niveaus en het werk bij mij prima.

Dippie de Horizon al X hardware matig echt uit gezet ? schakelaar anchterkant

Waar kijk je wel mee ? wel met HDMI of scart ? TV merk ?
Dippie
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo de TV is een SONY denk 10 jaar oud hij is verbonden via de box met een HDMI kabel
Dippie
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dippie
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
gaat via de aansluitdoos door de kruipruimte naar de meterkast hier zit een spliter door
UPC aangebracht en gaat naar de tv beneden en boven
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Dippie wrote:
gaat via de aansluitdoos door de kruipruimte naar de meterkast hier zit een spliter door
UPC aangebracht en gaat naar de tv beneden en boven



Ik zou de box even herstarten , Schakelaar achterop uit en aan zetten en kijken wat er dan gaat gebeuren.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Dippie Is dit de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt of in de meterkast?
Dippie
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is de eerste plek waar de kabel binnenkomst daarna gaat hij naar de splitter in de meterkast
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Dan is dit geen hedendaagse AOP en lijkt het me verstandig om met Ziggo contact op te nemen via de chat en de storing te melden met deze link naar de foto van de AOP = eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt.
Ik verwacht dat een Ziggo monteur dit gratis komt vervangen.

https://community.ziggo.nl/movies-series-143/netflix-33586?postid=334107

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Welkom op de Community, Dippie. We denken hier graag met je mee, zodat je Netflix weer zonder zorgen kunt gebruiken. Heb je het topic van collega Anne over Netflix ook al gezien?

Uitgelicht topic