JSaton

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netflix app hangt na bijna elke aflevering

Sinds 2 weken hangt de netflix app bijna elke keer als we een serie bekeken hebben. Het scherm springt niet terug bij de aftiteling en het gebruik vd terugknop op de afstandbediening werkt helemaal niet. De app bevriest helemaal en de enige optie is reset vd box. Mijns inziens kan dit alleen te maken hebben met een software update want ervoor werkte alles naar behoren. Na een reset werkt netflix ook weer tot je in 8 vd 10 gevallen weer bij t einde komt en het hele gedoe weer van voren af aan begint. Ik las dat meer mensen hier last van hebben en zag veel aparte oplossingem voorbij komen maar die mogen niet baten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Inmiddels wordt het meer gemeld op dit forum en lijkt het een storing te zijn.
Ziggo is inmiddels op zoek naar de oorzaak.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
JSaton
Topicstarter
Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee en nee. En de eerste 9 maanden werkte alles naar behoren en ik heb verder niks veranderd. Alles is aangesloten door een ziggo monteur.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Inmiddels wordt het meer gemeld op dit forum en lijkt het een storing te zijn.
Ziggo is inmiddels op zoek naar de oorzaak.
Jeroens11

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier hetzelfde. Na 1 aflevering loopt Netflix vast.
Al een oplossing bekend?
JSaton
Topicstarter
Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nope. Alleen dat ziggo er mee bezig is omdat meer mensen er last van hebben. Even afwachten dus maar.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @JSaton. Welkom op de Ziggo Community. Goed dat je hier contact over opneemt. In dit topic wordt over hetzelfde fenomeen gesproken als waar jij het over hebt. Ik wil jou/jullie vragen in dat topic aan te haken, om zo het verhaal en de mogelijke oplossing overzichtelijk te houden. Dit topic sluit ik vervolgens 🙂

Uitgelicht topic