1
Vraag
2
Reageer en help mee
rmf.rila

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL Apps openen niet

Hoe kan ik dat ik mijn apps niet kan openen.
5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Heb je de box al eens opnieuw gestart? Even 10 min van de stroom.

Anders een reset.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/opnieuw-instellen/
rmf.rila
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ga dit uitproberen. Tot zover bedankt in ieder geval. Groet Rene
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Goedemorgen rmf.rila, welkom op onze Community.

Ben je nog met de tip van steefb aan de slag gegaan? Een reset naar fabrieksinstellingen verhelpt altijd gekke app problemen, dus ik verwacht dat alles weer werkt 🙂
rmf.rila
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb inmiddels fabrieksinstellingen gedaan. Koste heel veel mooiste voordat deze werd uitgevoerd. Kreeg regelmatig te zien: bezig met installeren en dan een foutmelding 1060, dan weer een melding installatie en dan weer foutmelding 1060. Contact opgenomen met Ziggo en daar werd ik niet echt goed geholpen. De dame van de helpdesk gooide er zelfs de telefoon op. Uiteindelijk luktenhetmalsnog door,opnieuw de stekker uit de Horizon te halen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo rmf.rila, dat is minder makkelijk dan normaal het geval is bij app problemen. Mogelijk is er nog een ander probleem geweest waardoor je die 1060 melding kreeg. Laten we nog even in de gaten houden of het echt helemaal is opgelost. De telefoon erop gooien daarvan weet ik niet wat ik moet zeggen.. 😞 zou je mij een privébericht met je postcode, huisnummer en klantnummer willen sturen? Dan ga ik daar achteraan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic