renske1974

Level 1
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Videoland ondertiteling

vraagje,
waarom heeft video land op de pc en smart tv wel ondertiteling maar via de horizon is het niet mogelijk,
bij wie moet ik dan zijn bij jullie of bij video land, ik denk bij jullie want dat onding werkt zowie zo niet al te best en zeker niet snel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @DirkWillem, je wilt natuurlijk optimaal gebruik maken van alle functies op je mediabox! Ik wil je graag doorverwijzen naar dit topic. Hier vind je een antwoord op je vraag. Helaas is het niet mogelijk om ondertiteling te krijgen bij de Videoland app. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
honda

Level 4
  • 842Posts
  • 10Oplossingen
  • 20Likes
Hallo renske1974
je moet inderdaat naar ziggo bellen om dat het op smart tvs en pc wel werkt.en ook de humax H3 werkt viedeoland goed.dit weet ik om dat ik deze apparaten ook heb.
ik hoop dat je hier wat aan hebt:clown: vrg honda
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Bedoel je ondertiteling bij Nederlandse films of bij buitenlandse films?

Wat zijn je verdere klachten over de Horizon box?
Hij kan vrijwel feilloos werken.

Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Zwak, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening en/of met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met het thuisnetwerk via de Mediabox XL.
renske1974
Topicstarter
Level 1
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
heb al contact met videoland gehad.
ze waren zeer duidelijk dat op de horizon de ondertiteling van nederlandse programmas niet werkt
en dat het aan de box ligt
honda

Level 4
  • 842Posts
  • 10Oplossingen
  • 20Likes
renske1974 wrote:
heb al contact met videoland gehad.
ze waren zeer duidelijk dat op de horizon de ondertiteling van nederlandse programmas niet werkt
en dat het aan de box ligt
bij viedeoland kunnen ze er ook niets aan doen dat het bij de mediabox XL niet goed werkt daarom moet je ook bij ziggo wezen en forum leden die ook een mediabox hebben en verderkunnen helpen. ik heb geen mediabox maar wel een paar smart tvs
en 2 Humax H3 kastjes en daar doet viedeoland het zeer goed op.:clown: vrg honda
DirkWillem

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wij zijn recent overgestapt naar Ziggo en ik was teleurgesteld dat bij Videoland de ondertiteling bij Nederlandstalige programma's niet beschikbaar is op de Mediabox Next. Ik begrijp dat niet met zoveel Ziggo / Videoland abonnees. Ik vraag me wie de Apps ontwikkeld voor apparaten zoals de Mediabox Next, Ziggo of de streamingdienst zoals in dit geval RTL? Ik dacht de laatste.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @DirkWillem, je wilt natuurlijk optimaal gebruik maken van alle functies op je mediabox! Ik wil je graag doorverwijzen naar dit topic. Hier vind je een antwoord op je vraag. Helaas is het niet mogelijk om ondertiteling te krijgen bij de Videoland app. 

Uitgelicht topic