Beantwoord

Zorgdesk ouderen

  • 25 januari 2020
  • 3 reacties
  • 731 keer bekeken

Goedemiddag.

 

Zojuist heb ik via Twitter (ik ben doof) contact gehad met de klantenservice van Ziggo omdat het pakket Movies & Series na de gratis maand door Ziggo is verwijderd terwijl ik er wel voor februari heb betaald. Nu kreeg ik van de klantenservice te horen dat het pakket Movies & Series alleen opnieuw kan worden geactiveerd door een email te sturen aan zorgdesk@ziggo.nl met daarin een verzoek om her-activering van de zender. Op mijn vraag waarom dat zo moet kreeg ik ten antwoord dat de aanvraag voor Movies & Series XL  destijds was gedaan door een zorgcentrum en daarom door mij een verzoek om wijziging moet worden gedaan bij de zorgdesk van Ziggo. 

 

Nu is dat helemaal niet waar. Ik heb al zeker 20 jaar Ziggo en ik woon helemaal niet in een zorgcentrum maar gewoon in een sociale huurwoning. De aanvraag voor Movies & Series XL  is destijds gewoon door mij geregeld via Ziggo.nl. "mijn Ziggo”.  

Mijn vraag is of er iemand op dit forum bekend is met een zorgdesk van Ziggo en of het zo maar kan dat  ik daar ben ondergebracht zonder dat Ziggo mij daarvan op de hoogte heeft gebracht.  Ik kan nu namelijk nu niets meer regelen via "mijn Ziggo” maar alles  dient te verlopen via die zorgdesk. 

 

icon

Best beantwoord door Anne B Ziggo 25 januari 2020, 14:03

Hoi @Geertje Stupin en welkom op de Ziggo Community! Apart dat je bent doorverwezen naar de zorgdesk, want als ik de gegevens die je in je profiel hebt gezet erbij pak dan zie ik niet dat je in een zorginstelling woont. Zoals je ook al aangeeft.

 

De zorgdesk bestaat dus wel, maar is ondersteuning voor klanten die in een zorginstelling wonen. De medewerkers van de Zorgdesk hebben verstand van ouderenzorg en de zorgomgeving. Waarom mijn collega dacht dat dit voor jou van toepassing was, geen idee. Mogelijk had hij de verkeerde klantgegevens voor zich. 

 

Dan nog de vraag waarom je aanvankelijk contact had gezocht. Ik kan onder de gegevens die in je profiel staan vreemd genoeg nergens vinden dat Movies & Series XL in de laatste maanden actief is geweest :thinking:  Ook zie ik het niet terug op de facturen. Kloppen de gegevens in je profiel? Je mag mij anders ook een privébericht sturen (klikken op mijn naam > privébericht) en dan onderzoek ik het verder voor je. 

 

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

3 Reacties

Ik heb nog nooit gehoord van de zorgdesk.

Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen in de achtergrond kijken en zien wat er aan de hand is.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic, nu iets eerder.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Reputatie 6
Badge +7

@Geertje Stupin  zat je op Twitter wel in gesprek met de echte Ziggo Webcare ?

Reputatie 7

Hoi @Geertje Stupin en welkom op de Ziggo Community! Apart dat je bent doorverwezen naar de zorgdesk, want als ik de gegevens die je in je profiel hebt gezet erbij pak dan zie ik niet dat je in een zorginstelling woont. Zoals je ook al aangeeft.

 

De zorgdesk bestaat dus wel, maar is ondersteuning voor klanten die in een zorginstelling wonen. De medewerkers van de Zorgdesk hebben verstand van ouderenzorg en de zorgomgeving. Waarom mijn collega dacht dat dit voor jou van toepassing was, geen idee. Mogelijk had hij de verkeerde klantgegevens voor zich. 

 

Dan nog de vraag waarom je aanvankelijk contact had gezocht. Ik kan onder de gegevens die in je profiel staan vreemd genoeg nergens vinden dat Movies & Series XL in de laatste maanden actief is geweest :thinking:  Ook zie ik het niet terug op de facturen. Kloppen de gegevens in je profiel? Je mag mij anders ook een privébericht sturen (klikken op mijn naam > privébericht) en dan onderzoek ik het verder voor je.