Verwijderd account
Niet van toepassing

Zo kan het ook.

Beste mensen het volgende wil ik met jullie delen. Vorige week een mailtje ontvangen van Ziggo dat men fouten heeft gemaakt in de maand juni en juli. Deze worden in de maand augustus gecorrigeerd. Daarom zal uw nota hoger uitvallen. Wij betreuren deze fout en bieden onze excuses aan. Om uw tegemoet te komen bieden wij u 3 films aan die u kunt bestellen vanaf 15 augustus tot en met 14 augustus 2020. Deze worden kosteloos verrekend.

Inmiddels de factuur gezien en die is aanzienlijk hoger. Tuurlijk had ik dit zelf moeten constateren afgelopen maanden maar ik ben nou niet bepaald een rekenwonder dyscalcie. Het moraal van dit verhaal dat het ook anders kan bij Ziggo tuurlijk hoge nota niet leuk maar de manier van communiceren en tegemoetkoming verdiend alle lof. Zelfs bij de factuur van augustus zat dezelfde brief die ik vorige week per mail had ontvangen.

Omdat er vaak negatief over Ziggo wordt gesproken wil ik met deze met name de afdeling administratie bedanken voor de heldere communicatie en de leuke tegemoetkoming?.
1 Reactie 1
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Ontzettend tof dat je dit met ons deelt, Hans.W ! Mooi om te horen dat de communicatie en tegemoetkoming goed zijn ontvangen. En geniet uiteraard van de films :grinning::thumbsup_tone1:

Uitgelicht topic