1
Vraag
2
Reacties
YffY

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Storing vind mijn adres niet

Als ik mijn adres bij Ziggo storingen intik, op mijn laptop en mijn mobiel wordt aangegeven We hebben je adres niet kunnen vinden. Controleer je gegevens. Tikt een medewerker van Ziggo mijn adres in, dan wordt het wel gevonden. Waar kan dit aan liggen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Heyhey @YffY . Welkom hier!

Als ik de postcode en huisnummer die in je profiel sta invul op onze storingspagina kan ik je adres gewoon vinden. (gelukkig) geen storingen overigens. Lukt het bij jou nu ook? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
YffY wrote:

...Waar kan dit aan liggen. 

 

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.


Dat dit misschien 2 gehele verschillenden systemen/databases zijn?

Overigens hebt u niet erg veel aan “Ziggo storingen”, voordat daar een melding in staat, dan moet de halve provincie plat liggen ( misschien iets gechargeerd  )

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@YffY ,

Misschien dat de website database nog niet is bijgewerkt met uw adres en de database die de medewerker raadpleegt wel. Zomaar een idee

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Heyhey @YffY . Welkom hier!

Als ik de postcode en huisnummer die in je profiel sta invul op onze storingspagina kan ik je adres gewoon vinden. (gelukkig) geen storingen overigens. Lukt het bij jou nu ook? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic