Pamajuma wrote:
Goedemorgen, afgelopen woensdag zouden wij overgaan naar ziggo met internet, tv en telefoon. Woensdagavond gestart met de installatie.... Modem aangesloten waarbij de juiste lampjes branden en toen de xl box. Die ontvangt geen signaal. Gisteren de klantenservice gebeld en die meld dat het modem nog niet volledig is ‘ingelopen’ en ook bij de klantenservice nog niet zichtbaar is. Dit heeft tijd nodig, maar voor de zekerheid een monteur afspraak gemaakt voor 2/1.
Vind het toch vreemd!! Nu dus (nog) geen ontvangst van ziggo hier in huis. Gelukkig doet de aansluiting van tmobile het mog anders geen tv en internet voor de kinderen in de vakantie.
Is deze procedure normaal? Oplevering 27/12 moet het toch kunnen werken?
Wat ik niet goed uit je verhaal kan opmaken is het feit of je wel of niet internet hebt ? Je vertelt dat de juiste lampjes gaan branden.
En toen de XL box ...........vraag is heb je wel internet ? Dat het modem nog niet zichtbaar zou zijn bij de klantenservice kan zeker maar dan zou je modem al wel internet kunnen hebben let op ik zeg KUNNEN.
Maar als je wel internet hebt ben je wel aangesloten en zou de XL box het ook moeten doen als die goed is aangesloten.
Als je er zin in hebt kan je dan wat foto's maken van hoe het aangeloten zit ( coax en aop en of wcd )
Dit heeft alleen nut als je internet het ook niet doet
😉