1
Vraag
2
Reacties
H. Bennink

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo kast verplaatsen

Hallo,

Wij hebben een ziggo straatkast in de tuin staan.
Wel heel mooi op de erf afscheiding. Maar nu willen we een beton schutting plaatsen. Waardoor de kast niet meer bereikbaar zou zijn.

Nu zoek ik naar een oplossing.
Omdraaien verplaatsen?
Of evt schutting helemaal aanpassen?

Foto heb ik bijgestuurd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Een aanvraag voor het verplaatsen van een straatkast van Ziggo kun je het best zelf doen via www.mijnaansluiting.nl

Er wordt dan een offerte gemaakt of het is gratis, afhankelijk van de plaats en wijzigingen die noodzakelijk zijn.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Een aanvraag voor het verplaatsen van een straatkast van Ziggo kun je het best zelf doen via www.mijnaansluiting.nl

Er wordt dan een offerte gemaakt of het is gratis, afhankelijk van de plaats en wijzigingen die noodzakelijk zijn.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
De kast zou denk ik verplaatst kunnen worden, maar daar kunnen in sommige gevallen kosten voor worden berekend. Zo ligt het er bv aan of de kast op "eigen" grond staat of net daarbuiten (volgens kadaster)
H. Bennink
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens het kadaster is het op mijn grond.
Maar misschien zou dat echt nagekeken moeten worden. Op het plaatje lijkt het wel mijn grond
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Houd er wel rekening mee dat als de kast verplaatst moet worden, de grond eromheen mogelijk ook open moet om de kabels te verleggen. Dit ivm met de huidige schutting.
H. Bennink
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat is geen probleem er moet toch nog een nieuwe schutting komen.
Het liefste had ik even direct contact met iemand zodat die persoon mij kan vertellen of het mogelijk is
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic