Verwijderd account
Niet van toepassing

Ziggo HollandsNieuwe

Vandaag mocht ik een gratis pakket uitkiezen bij Ziggo naar aanleiding combivoordeel Hollands Nieuwe. Prima keuze gemaakt Ziggo Sport Totaal. Zie in mijn Ziggo bij zenderpakketten de volgende tekst staan.




Alsjeblieft, een gratis tv-pakket

Wij trakteren op één jaar lang een gratis tv-pakket. Dat kan omdat je klant bent bij ons én hollandsnieuwe. Goed gekozen!

Extra TV-pakket instellen


Naar mijn inziens klopt dit niet na 8 juli 2019 zijn de voorwaarden veranderd naar onbepaalde tijd en niet 1 jaar. Waarschijnlijk loopt Ziggo een beetje achter op de feiten. Misschien dat 1 vd Ziggo mods hier naar kan kijken en dat het aangepast wordt. Het is namelijk verwarrend zo. Heb mijn abo na 8 juli afgesloten. Overigens in het bevestigingsmailtje van Ziggo vandaag wordt geen woord gerept over 1 jaar gratis pakket. Zie ook recente topic hierover

https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-256/hollands-nieuwe-en-ziggo-combivoordeel-4315...



15 Reacties 15
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Hans,

Het lijkt mij inderdaad ook dat dit nog oude informatie is die je gehad hebt.
Even voor de zekerheid, is je abonnement na 8 juli ingegaan en ook na 8 juli besteld? Of had je het al eerder besteld, maar is je abonnement na 8 juli in gegaan?

Groet,
Evert
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Evert

Na 8 juli besteld nl 23 juli pas besteld startdatum 25 juli.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Dan moet het inderdaad haast wel gaan om een stukje dat over het hoofd is gezien bij het aanpassen.

Zie je op de website (in je Mijn Ziggo) niet iets van een feedback knopje aan de linkerkant of links onderaan? Zo ja, dan kun je daar ook de feedback inzetten 🙂 Dan gaat het meteen naar de juiste afdeling.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Evert

Heb effe net gekeken in mijnziggo helaas geen feedback button te bekennen. Afijn hoop dat 1 vd Ziggo mods deze topic bekijkt en actie onderneemd om de tekst voor toekomstige en huidige aan te passen in hun systeem. Vermoed wat ik al zei dat ze wat achterlopen of geeneens in de gaten hebben. In de mail die ik kreeg vandaag ter bevestiging activering gratis pakket wordt geen woord gerept over 1 jaar. Trouwens gratis pakket is om de 30 dagen te veranderen in een ander pakket. In ieder geval bedankt Evert voor het meedenken?.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Hans.W . Ah goeie! Deze informatie in mijnZiggo klopt inderdaad niet. Zoals Evert aangeeft, er zal een foutje gemaakt zijn bij het aanpassen. Ik ga het gelijk intern doorzetten!
gertrump

Level 1
  • 56Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Goedemorgen,

mijn vraag gaat ook over de combinatie Ziggo-Hollands Nieuwe. Zowel mijn vrouw als ik hebben een mobiel abonnement bij Hollands nieuwe en thuis hebben we vaste diensten van Ziggo. Ik kan alleen nergens het combinatievoordeel terug vinden.

Volgens mij voldoen we aan alle voorwaarden en ik heb inmiddels 2 maanden afgewacht of het automatisch geactiveerd zou moeten worden maar dat is dus niet gebeurd helaas.

Hoe verder?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
gertrump wrote:
Goedemorgen,

mijn vraag gaat ook over de combinatie Ziggo-Hollands Nieuwe. Zowel mijn vrouw als ik hebben een mobiel abonnement bij Hollands nieuwe en thuis hebben we vaste diensten van Ziggo. Ik kan alleen nergens het combinatievoordeel terug vinden.

Volgens mij voldoen we aan alle voorwaarden en ik heb inmiddels 2 maanden afgewacht of het automatisch geactiveerd zou moeten worden maar dat is dus niet gebeurd helaas.

Hoe verder?



Hey gertrump . Ik kijk de boel graag voor je na! Helaas heb je in je profiel geen gegevens opgenomen waarop ik je kan vinden. Zou je je postcode en huisnummer in je profiel kunnen zetten? :-).
gertrump

Level 1
  • 56Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

ik heb de gegeven op jouw verzoek inmiddels aangepast

Erik Tillema

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:
gertrump wrote:

Goedemorgen,

mijn vraag gaat ook over de combinatie Ziggo-Hollands Nieuwe. Zowel mijn vrouw als ik hebben een mobiel abonnement bij Hollands nieuwe en thuis hebben we vaste diensten van Ziggo. Ik kan alleen nergens het combinatievoordeel terug vinden.

Volgens mij voldoen we aan alle voorwaarden en ik heb inmiddels 2 maanden afgewacht of het automatisch geactiveerd zou moeten worden maar dat is dus niet gebeurd helaas.

Hoe verder?

 

 


Hey @gertrump . Ik kijk de boel graag voor je na! Helaas heb je in je profiel geen gegevens opgenomen waarop ik je kan vinden. Zou je je postcode en huisnummer in je profiel kunnen zetten? .

 

 


Beste moderator,

 

Zou je dit ook voor mij kunnen nakijken?

 

Gr. Erik

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik zie op je Ziggo account geen koppeling met Vodafone en/of HollandsNieuwe staan, @Erik Tillema . Heb jij zelf een abonnement bij Hollands Nieuwe? Zo ja; hoe lang al? En kan je checken of deze op het goede adres actief staat? 🙂 

Erik Tillema

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:

Ik zie op je Ziggo account geen koppeling met Vodafone en/of HollandsNieuwe staan, @Erik Tillema . Heb jij zelf een abonnement bij Hollands Nieuwe? Zo ja; hoe lang al? En kan je checken of deze op het goede adres actief staat? 🙂 

 

Ik zie niet waar ik zelf een koppeling kan maken met Hollandsnieuwe. En ja, ik heb een abonnement op mijn naam; verlengd op 06-11-2019. Deze staat op hetzelfde adres als bij Ziggo.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Deze koppeling kan je ook niet zelf maken. Dit zouden wij automatisch moeten doen, zodra we een abonnement constateren op het adres :-). Welk abonnement (prijs per maand) heb je precies bij HollandsNieuwe? 

Erik Tillema

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:

Deze koppeling kan je ook niet zelf maken. Dit zouden wij automatisch moeten doen, zodra we een abonnement constateren op het adres :-). Welk abonnement (prijs per maand) heb je precies bij HollandsNieuwe? 


Sim Only 4000 voor 10 hele euro's.

Erik Tillema

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Erik Tillema wrote:
Lycke Ziggo wrote:

Deze koppeling kan je ook niet zelf maken. Dit zouden wij automatisch moeten doen, zodra we een abonnement constateren op het adres :-). Welk abonnement (prijs per maand) heb je precies bij HollandsNieuwe? 


Sim Only 4000 voor 10 hele euro's.

Ik heb trouwens wel 4 abonnementen op mijn naam, want die van de kids betaal ik - helaas - ook … 😉

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Haha, dat is geen probleem hoor. Als die abonnementen ook in aanmerking komen, is dat alleen maar gunstig. 

Nu is het lastige dat ik hier niet zo veel over HollandsNieuwe kan zien. Vodafone Abonnementen kan ik zelf deels checken, maar in HollandsNieuwe niets. Het enige wat ik tot nu toe zie is dat ons systeem in elk geval nog niet herkend heeft dat je in aanmerking komt. 

Heb je de voordelen bij HollandsNieuwe momenteel wel al? Zo nee; heb je hier ook al contact met hun over gehad? 🙂 

Uitgelicht topic