Vraag

Ziggo HollandsNieuwe

  • 14 augustus 2019
  • 8 Reacties
  • 613x Bekeken

Reputatie 5
Badge +5
  • Gedreven Raadgever
  • 257 reacties

Vandaag mocht ik een gratis pakket uitkiezen bij Ziggo naar aanleiding combivoordeel Hollands Nieuwe. Prima keuze gemaakt Ziggo Sport Totaal. Zie in mijn Ziggo bij zenderpakketten de volgende tekst staan.




Alsjeblieft, een gratis tv-pakket

Wij trakteren op één jaar lang een gratis tv-pakket. Dat kan omdat je klant bent bij ons én hollandsnieuwe. Goed gekozen!

Extra TV-pakket instellen


Naar mijn inziens klopt dit niet na 8 juli 2019 zijn de voorwaarden veranderd naar onbepaalde tijd en niet 1 jaar. Waarschijnlijk loopt Ziggo een beetje achter op de feiten. Misschien dat 1 vd Ziggo mods hier naar kan kijken en dat het aangepast wordt. Het is namelijk verwarrend zo. Heb mijn abo na 8 juli afgesloten. Overigens in het bevestigingsmailtje van Ziggo vandaag wordt geen woord gerept over 1 jaar gratis pakket. Zie ook recente topic hierover

https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-256/hollands-nieuwe-en-ziggo-combivoordeel-43156

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Hans,

Het lijkt mij inderdaad ook dat dit nog oude informatie is die je gehad hebt.
Even voor de zekerheid, is je abonnement na 8 juli ingegaan en ook na 8 juli besteld? Of had je het al eerder besteld, maar is je abonnement na 8 juli in gegaan?

Groet,
Evert
Reputatie 5
Badge +5
@Evert

Na 8 juli besteld nl 23 juli pas besteld startdatum 25 juli.
Reputatie 7
Badge +28
Dan moet het inderdaad haast wel gaan om een stukje dat over het hoofd is gezien bij het aanpassen.

Zie je op de website (in je Mijn Ziggo) niet iets van een feedback knopje aan de linkerkant of links onderaan? Zo ja, dan kun je daar ook de feedback inzetten 🙂 Dan gaat het meteen naar de juiste afdeling.
Reputatie 5
Badge +5
@Evert

Heb effe net gekeken in mijnziggo helaas geen feedback button te bekennen. Afijn hoop dat 1 vd Ziggo mods deze topic bekijkt en actie onderneemd om de tekst voor toekomstige en huidige aan te passen in hun systeem. Vermoed wat ik al zei dat ze wat achterlopen of geeneens in de gaten hebben. In de mail die ik kreeg vandaag ter bevestiging activering gratis pakket wordt geen woord gerept over 1 jaar. Trouwens gratis pakket is om de 30 dagen te veranderen in een ander pakket. In ieder geval bedankt @Evert voor het meedenken👍.
Reputatie 7
Hey @Hans.W . Ah goeie! Deze informatie in mijnZiggo klopt inderdaad niet. Zoals @Evert aangeeft, er zal een foutje gemaakt zijn bij het aanpassen. Ik ga het gelijk intern doorzetten!
Goedemorgen,

mijn vraag gaat ook over de combinatie Ziggo-Hollands Nieuwe. Zowel mijn vrouw als ik hebben een mobiel abonnement bij Hollands nieuwe en thuis hebben we vaste diensten van Ziggo. Ik kan alleen nergens het combinatievoordeel terug vinden.

Volgens mij voldoen we aan alle voorwaarden en ik heb inmiddels 2 maanden afgewacht of het automatisch geactiveerd zou moeten worden maar dat is dus niet gebeurd helaas.

Hoe verder?
Reputatie 7
Goedemorgen,

mijn vraag gaat ook over de combinatie Ziggo-Hollands Nieuwe. Zowel mijn vrouw als ik hebben een mobiel abonnement bij Hollands nieuwe en thuis hebben we vaste diensten van Ziggo. Ik kan alleen nergens het combinatievoordeel terug vinden.

Volgens mij voldoen we aan alle voorwaarden en ik heb inmiddels 2 maanden afgewacht of het automatisch geactiveerd zou moeten worden maar dat is dus niet gebeurd helaas.

Hoe verder?



Hey @gertrump . Ik kijk de boel graag voor je na! Helaas heb je in je profiel geen gegevens opgenomen waarop ik je kan vinden. Zou je je postcode en huisnummer in je profiel kunnen zetten? 🙂.

ik heb de gegeven op jouw verzoek inmiddels aangepast

Reageer