1
Vraag
2
Reageer en help mee
PierK

Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo helpt niet

Zijn er meer mensen die net als ik niet geholpen worden door Ziggo? Ik heb al weken geen Ziggo Go. Men krijgt het niet voor elkaar, komt de hele tijd met dezelfde onzinnige oplossingen en toezegging worden niet nagekomen. Daar waar ziggo go onderdeel uitmaakt van het pakket wat je koopt, is het opeens een ‘gratis extra’ als het niet werkt. Wat voor stappen kan ik ondernemen tegen ziggo? Ik heb hier helaas geen alternatief als het gaat om internet.

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

een moderator kan het voor je oplossen 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

PierK
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
anoniemforum wrote:

een moderator kan het voor je oplossen 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Waarom zou ik dan opeens wel geholpen worden?

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
PierK wrote:
anoniemforum wrote:

een moderator kan het voor je oplossen 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Waarom zou ik dan opeens wel geholpen worden?

 

wacht maar gewoon even af wat een moderator voor je kan betekenen @Lycke Ziggo  @Mark Ziggo  @Paul Ziggo  en de andere moderators doen hun best om problemen op te lossen

PierK
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
anoniemforum wrote:
PierK wrote:
anoniemforum wrote:

een moderator kan het voor je oplossen 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Waarom zou ik dan opeens wel geholpen worden?

 

wacht maar gewoon even af wat een moderator voor je kan betekenen @Lycke Ziggo  @Mark Ziggo  @Paul Ziggo  en de andere moderators doen hun best om problemen op te lossen

Mijn ervaring is inmiddels dat dit voor hen te lastig is. En dan haken ze simpelweg af, ik hoor al weken niks meer.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@PierK Jammer dat je het gevoel krijgt dat wij jou niet helpen. Want er wordt wel degelijk achter de schermen naar een oplossing gekeken. Mijn collega @Mariska Ziggo  heeft jouw melding eerder al doorgestuurd naar mijn collega's van IT.
Die zullen het probleem met het Mijn Ziggo/Ziggo Go account voor je oplossen. Helaas is het echt even afwachten tot mijn collega's het opgelost hebben

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic