georgie123

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go meld "geen abonnement"

Ik heb een kabel tv abonnement van Ziggo afgesloten.. Geen internet van Ziggo. Hierbij zit Ziggo Sport en Ziggo Go. Ziggo Go blijft de melding geven dat ik geen abonnement heb. Ik heb wel een Ziggo account aangemaakt waarmee ik gewoon kan inloggen. Wat kan het probleem zijn? 

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

dan is er waarschijnlijk iets in de administratie nog niet goed 

even wachten op een moderator die dat kan oplossen

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @georgie123 en welkom op de Community,

Vervelend dat je de melding “Geen abonnement” te zien krijgt op de tv kanalen wanneer je inlogt in Ziggo Go! Zo te zien was je Kabel TV pakket nog niet volledig administratief geactiveerd. Inmiddels is
dit nu wel het geval. Ik verwacht dat je inmiddels nu ook via Ziggo Go en www.ziggogo.tv online tv kunt kijken. Mochten de zenders het nog niet doet, wijzig dan eenmalig het Mijn Ziggo wachtwoord en log
dan eens opnieuw in op de Ziggo Go app of op www.ziggogo.tv.

Laat maar weten of het gelukt is. 
Nog de beste wensen voor 2021! 

Groeten,

Paul 

Driedijkr

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem...

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Driedijkr,

Welkom bij Ziggo en welkom op de Community!
Zo te zien heb je hier ook een eigen topic over gestart, maar goed dat je dit topic ook hebt gevonden.

Je tv pakket is gisterochtend geactiveerd, kun je inmiddels wel gebruik maken van Ziggo Go?

Uitgelicht topic