1
Vraag
2
Reacties
Basvs

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go inloggen en nieuw pakket gebruiken.

Ik heb gisteravond een films en series XL abonnement gekocht voor Ziggo Go en heb daarop een mail ontvangen dat de definitieve bevestiging binnen enkele uren nog gestuurd zou worden. Inmiddels ben ik meer dan 12 uur verder en heb nog steeds niks binnen. Weet ook nog niks over login info etc. Kan zo niet op de app inloggen en programma’s kijken. Gaat die mail nog komen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Je kunt Movies en Series XL enkel toevoegen aan een bestaand abonnement. Voor dit bestaande abonnement heb je al een klantnummer. Je kunt het niet los bestellen, zonder eigen abonnement, helaas.

Dus je zult moeten vragen bij de contracthouder van het abonnement bij jou thuis of hij/zij Movies en Series XL wil toevoegen in het abonnement. En met de inloggegevens van dit abonnement, kan je dan dus gebruikmaken van het pakket in mijnZiggo 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
De login voor de Ziggo Go ap is gelijk aan de login voor Mijn ZIggo.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Basvs . Welkom hier!
Wat Nick999 zegt klopt helemaal; op ZiggoGO log je in met je mijnZiggo inloggegevens.

Op het abonnement op de postcode en het huisnummer in je profiel, zie ik geen Movies en Series XL bestelling staan. Het lijkt dus niet helemaal goed gegaan. Hoe heb je de bestelling gedaan, precies?
Basvs
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar ik heb bij het bestellen geen MijnZiggo aan hoeven maken en heb nu dus geen account gekoppeld met het abonnement. Bestelling is online via de site gedaan
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Heb je al een Ziggo abonnement?
Basvs
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, bij ons thuis hebben ze al een abonnement van Ziggo. Maar ik kan zelf geen MijnZiggo aanmaken aangezien ik een klantnummer moet invoeren en die waarschijnlijk pas krijg in de mail van de definitieve bevestiging
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Je kunt Movies en Series XL enkel toevoegen aan een bestaand abonnement. Voor dit bestaande abonnement heb je al een klantnummer. Je kunt het niet los bestellen, zonder eigen abonnement, helaas.

Dus je zult moeten vragen bij de contracthouder van het abonnement bij jou thuis of hij/zij Movies en Series XL wil toevoegen in het abonnement. En met de inloggegevens van dit abonnement, kan je dan dus gebruikmaken van het pakket in mijnZiggo 🙂
Basvs
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ah vandaar, in dat geval ga ik even contacteren met de mensen thuis. In ieder geval bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic