kellydacosta

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies & Series Ziggo Go

Ziggo GO geeft aan (na ingelogd te zijn): abonnementen bekijken? Hetis niet mogelijk om met een ziggo account series te kijken die op de app staan. 

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je daar een schermafbeelding van plaatsen?

Over welke Ziggo Go heb je het op welke apparatuur?

Op één of andere android TV / laptop / Apple TV / PC / telefoon / Ziggo Go TVvia een browser  ???

kellydacosta
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de ziggo go app op Google Chrome gebruikt en ziggo go op Safari. Ook op de telefoon doet hij het niet terwijl hij 2 dagen geleden prima heeft gewerkt.. 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat is een vreemde actie.

De snelste weg voor contact met Ziggo is via de Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) deze komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

Welkom op de Community @kellydacosta!

Wat balen dat je deze serie niet meer verder kunt kijken.  Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt hoe dit zit.

Ik zie dat je een abonnement hebt zonder Movies & Series. Dit abonnement heb je nodig om de content te kunnen bekijken. Het is dus apart dat je toegang had tot Movies & Series content, terwijl je niet het juiste abonnement hiervoor hebt. Er zijn ook geen recente abonnementswijzigingen geweest. Het lijkt erop dat het een gelukje is geweest, waardoor je toegang had tot deze Movies & Series content. Om de serie verder te kunnen kijken, is het nodig om het abonnement uit te breiden met Movies & Series á € 6,95 per maand.

Maar wellicht heb ik nog een beter idee voor je. Als je Ziggo combineert met een Vodafone abonnement op hetzelfde adres, dan kom je in aanmerking voor diverse gratis extra's. Denk aan dubbele data, korting op je Vodafone factuur, anti-virusbeveiliging tot 20 apparaten en een gratis tv pakket. Voor wat betreft het tv pakket heb je de optie om te kiezen voor Movies & Series L. Dit is On Demand Movies & Series content + HBO content. Lijkt je dit iets en heb je oren naar een vrijblijvend Vodafone aanbod? Laat me gerust weten hoeveel data en belminuten je wenst, maar ook wat het maximum budget is voor een mobiel abonnement. 

Uitgelicht topic