Leodebeo1969

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go werkt niet na opzeggen telefonie

Na het wijzigen van mijn abonnement ( stopzetten vaste telefonie, rest is gelijk gebleven ) zijn op ziggo ( app en laptop ) de zenders niet meer beschikbaar … helpdesk weet t ook niet 

11 Reacties 11
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Leodebeo1969 en welkom hier op de Community!

Dat is balen, zeg je telefonie op, kun je ineens niet meer online kijken. Ik zie dat je “nieuwe” abonnement inmiddels volledig online staat. Ik verwacht dan ook dat je weer gewoon gebruik kunt maken van Ziggo GO. Laat je hier even weten of dat ook echt zo is?

Leodebeo1969
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Rikst,

 

Was het maar waar….Ik zie nog steeds de zenders niet terug….

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Frappant, @Leodebeo1969 . Want alles in je abonnement lijkt toch echt goed te staan. 

Als je inlogt op MijnZiggo met dezelfde gegevens die je voor ZiggoGO gebruikt; zie je dan wel je volledige abonnement onder je producten staan? 

Leodebeo1969
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inderdaad frappant @Lycke Ziggo .. Ik log altijd in met dezelfde gegevens, heb geen andere.

Collega's van jou van de helpdesk weten het ook niet en ik wordt steeds met een kluitje in het riet gestuurd….”over een paar dagen zal het wel werken want ik zei dat de bestelling nog niet helemaal is afgerond” Dit duurt nu al meer dan 2 weken…..zo jammer dit

 

Gerrit Z

Level 1
  • 519Posts
  • 29Oplossingen
  • 83Likes

Helder, @Leodebeo1969

Dat jammerlijke gevoel begrijp ik volledig. Dit schiet voor geen meter op zo! Hebben er in de tussentijd nog veranderingen plaatsgevonden, of doet het probleem zich nog steeds voor? Laat het ons hier maar even weten.

Leodebeo1969
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Gerrit Ziggo ,

Het probleem is nog steeds niet opgelost.. heb ook geen tijd ( en zin ) om iedere dag hiervoor te bellen. Wordt toch iedere keer afgescheept…

Ik overweeg sterk of ik wel klant blijf.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Hallo @Leodebeo1969,

Ontzettend vervelend dat Ziggo Go het nog niet doet! Als je het goed vindt kunnen we nog het Mijn Ziggo account van je resetten. Je kan na het resetten opnieuw het Mijn Ziggo account aanmaken met je klantnummer en adres gegevens.
Daarna kunnen we opnieuw proberen of Ziggo Go het doet. Laat maar weten of je dit met mij wilt proberen. 

Leodebeo1969
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Paul Ziggo Graag ! Hoe gaat dat resetten ? Kan ik dat zelf doen?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Dat kunnen wij doen. 

Je hebt echter nog geen antwoord gegeven op mijn vorige vraag. “Als je inlogt op MijnZiggo met dezelfde gegevens die je voor ZiggoGO gebruikt; zie je dan wel je volledige abonnement onder je producten staan? “  kan je me dit nog vertellen? 

Leodebeo1969
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Ziggo Ja hoor, dan zie ik mijn internet en tv abonnement … benieuwd of je me kan helpen 🙂

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Leodebeo1969 Hmm, vreemd! Ik heb een Tool waarmee ik een inkijkfunctie heb in jouw account, maar ik zie onder ‘mijn televisie’ een ander overzicht. Ook ontbreekt het tabblad ‘bellen’ onder jouw Mijn Ziggo account bij mij. 

Wil je de cache van je browser legen, cookies wissen en vervolgens opnieuw inloggen op Mijn Ziggo en Ziggo GO? Wil je ook eens kijken of je onder het tabblad ‘televisie’ verschillende digitale ontvangers en smartcards staan? Onder andere een Mediabox serienummer wat begint met 637 en eindigt op 141? Mocht je niets treffen, dan ben ik benieuwd met welke Mijn Ziggo gebruikersnaam je inlogt. Deel in dat geval je gebruikersnaam in een privébericht. 

Uitgelicht topic