Jeffrey87

Level 4
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo Alles-in-1 Start XXL (100 Mbit/s)

Beste Ziggo moderators,

Ik zie dat Ziggo stilletjes het Alles-in-1 Start XXL abonnement weer heeft geïntroduceerd, waarbij je 100 Mbit download en 10 Mbit upload krijgt. (https://www.ziggo.nl/pakketten/start-xxl)

Bij dit pakket krijg je een mediabox en telefonie inbegrepen.

Ik vroeg me echter af hoe ik dit pakket krijg zonder de mediabox en telefonie, dit aangezien ik geen behoefte heb aan een TV abonnement (ik kijk alles via Ziggo GO) en een vaste telefoon heb ik al helemaal niets aan.

Groet,

Jeffrey

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @Jeffrey87, goedemorgen!

Leuk dat je interesse hebt in het Internet Start XXL abonnement. Ik moet je helaas teleurstellen. Het is niet mogelijk om Start XXL met Kabel TV (online tv-kijken) bij ons af te nemen. Je kunt deze snelheid alleen krijgen bij het totaalpakket zoals deze staat vermeld op de website. Dit is ook de pagina waar je het pakket gemakkelijk zelf kunt bestellen. Sommige pakketten kun je helaas niet zelf samenstellen, dit pakket is er één van. 

@john61 De Mediabox Next is bij jou inderdaad gedeactiveerd na de testperiode. Deze moet dan ook naar ons retour gestuurd worden. Als je geen retourdoos hiervoor hebt ontvangen, laat het dan vooral weten. Dan zorg ik dat je een retourdoos thuis krijgt gestuurd. De Mediabox Next kun je niet gebruiken bij het Alles-in-één Start XXL abonnement. Bij dit pakket krijg je automatisch een standaard mediabox in bruikleen, in jouw geval een Humax 5300C. 

Bekijk in context

51 Reacties 51
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Start pakket interactieve TV op Uit  50 zenders 6 HD en Telefonie op Uit 50/5 = € 46,50 :

https://www.ziggo.nl/pakketten#internet-online-tv#zonder-bellen )

Alles-in-1 Start XXL 80 zenders 36 HD, vaste telefonie, 100/10 = € 56,95 :

https://www.ziggo.nl/pakketten/start-xxl

Voor € 10,00 meer een flink verschil.

Ziggo kan niet zonder één of ander TV abonnement, dan kun je ook geen Ziggo Go kijken.
Ziggo is een TV provider met een internet mogelijkheid.

john61

Level 2
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dat is mooi dat het terug is .

Nu heb ik nog steeds de next hier van de test periode , als ik nu dit neem zou ik dan de next weer kunnen gebruiken ? Het modem wat je er bij krijgt hoef ik niet . Dit is ook dan een vraag aan een moderator

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@john61 Werkt deze Next nu nog?

john61

Level 2
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Nee , die werkt niet meer na de test

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@john61 Eerdere testers moesten om de Next te kunnen blijven gebruiken een nieuw abonnement afnemen waar een Next in zit en kregen dan een andere toegestuurd.

Een Ziggo moderator zal morgen wel reageren op je vraag.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @Jeffrey87, goedemorgen!

Leuk dat je interesse hebt in het Internet Start XXL abonnement. Ik moet je helaas teleurstellen. Het is niet mogelijk om Start XXL met Kabel TV (online tv-kijken) bij ons af te nemen. Je kunt deze snelheid alleen krijgen bij het totaalpakket zoals deze staat vermeld op de website. Dit is ook de pagina waar je het pakket gemakkelijk zelf kunt bestellen. Sommige pakketten kun je helaas niet zelf samenstellen, dit pakket is er één van. 

@john61 De Mediabox Next is bij jou inderdaad gedeactiveerd na de testperiode. Deze moet dan ook naar ons retour gestuurd worden. Als je geen retourdoos hiervoor hebt ontvangen, laat het dan vooral weten. Dan zorg ik dat je een retourdoos thuis krijgt gestuurd. De Mediabox Next kun je niet gebruiken bij het Alles-in-één Start XXL abonnement. Bij dit pakket krijg je automatisch een standaard mediabox in bruikleen, in jouw geval een Humax 5300C. 

Jeffrey87
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@Cecilia Ziggo, bedankt voor je antwoord! Jammer dat dit pakket alleen in een Alles-in-1 vorm is te krijgen 

Darkje

Level 11
  • 534Posts
  • 12Oplossingen
  • 92Likes

is de 100Mbit nu duurder dan toen ?

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Darkje

Level 11
  • 534Posts
  • 12Oplossingen
  • 92Likes

dat had ik al gedaan, ik snap alleen niet waarom alles steeds duurder word. 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Het Start XXL abo van nu is net als eerder 4,95 duurder dan all-in-one Start.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Darkje  Omdat iedereen meer wil en gaat verdienen bij nieuwe CAO onderhandelingen en hierdoor de bedrijfskosten hoger worden en dit weer wordt doorberekend uiteraard, anders gaan bedrijven failliet en hierdoor wordt alles weer duurder en willen werknemers weer meer loon, oftewel een oneindige spiraal waar zelden tot bijna nooit een einde aan komt, ook wel genoemd inflatie.

Darkje

Level 11
  • 534Posts
  • 12Oplossingen
  • 92Likes

@Be rt ahhh rectificatie het is zo. De graai cultuur is natuurlijk wat het is. de 1% die iemand meer krijgt kan je natuurlijk 1 + 3  door belasten. Maar dat terzijde. 

 

Feit is… ik keek verkeerd, telefoon maakte net het eurotje verschil.

john61

Level 2
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Heel jammer dat de next niet te gebruiken is met dit abonnement. 

Is dit dan een technisch probleem of een beleid van ziggo ? Elke box moet toch weer geactiveerd kunnen worden ?

Waarom een nieuwe box sturen  , kost veel geld voor verzendkosten .

De boxen waar onder de next worden die dan vernietigt of weer gebruikt ? 

Vind dat het allemaal zo moeilijk gaat , jammer .

 

 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Een Next kan best werken met een 50/5 abo. Dat kon je nog niet zo lang geleden bestellen. TV-Complete icm Internet Start, voor het zachtste maandprijsje. Nu niet meer. Verwarrend inderdaad.

pogingdrie

Level 4
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik weet niet meer of ik moet lachen of huilen. Een maand geleden is mijn oude UPC abo met 100Mbs gedowngrade naar een 25Mbs (want zo staat het in ons systeem), maar wel met een hoger maandbedrag. Het behouden van 100Mbs kon niet (want dat hebben we niet meer). Komt ziggo precies 1 maand later met dit abonnement. Ik ga maar weer eens bellen.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@pogingdrie i.p.v. mogelijk eindeloos aan de telefoon hangen, kun u ook kiezen voor de chat ; zodra iemand beschikbaar is, verschijnt rechtsonder in beeld het chatvenster.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

@pogingdrie

Tsja. Bekeek dat andere Topic nog ff snel. De gedwongen geautomatiseerde sanering van je oorsponkelijke verouderde abo is wel erg ongunstig uitgepakt tov het herleefde Start XXL abo.
Gauw achteraan gaan. Voor het te laat is.

Darkje

Level 11
  • 534Posts
  • 12Oplossingen
  • 92Likes

@pogingdrie Het pakket is natuurlijk ook duurder dan het oorspronkelijke pakket... 

Uitgelicht topic