Beantwoord

Ziggo Alles-in-1 Start XXL (100 Mbit/s)

• 5 december 2019
  • 51 reacties
  • 4902 keer bekeken

Beste Ziggo moderators,

Ik zie dat Ziggo stilletjes het Alles-in-1 Start XXL abonnement weer heeft geïntroduceerd, waarbij je 100 Mbit download en 10 Mbit upload krijgt. (https://www.ziggo.nl/pakketten/start-xxl)

Bij dit pakket krijg je een mediabox en telefonie inbegrepen.

Ik vroeg me echter af hoe ik dit pakket krijg zonder de mediabox en telefonie, dit aangezien ik geen behoefte heb aan een TV abonnement (ik kijk alles via Ziggo GO) en een vaste telefoon heb ik al helemaal niets aan.

Groet,

Jeffrey

icon

Best beantwoord door Cecilia Ziggo 6 december 2019, 10:46

Hey @Jeffrey87, goedemorgen!

Leuk dat je interesse hebt in het Internet Start XXL abonnement. Ik moet je helaas teleurstellen. Het is niet mogelijk om Start XXL met Kabel TV (online tv-kijken) bij ons af te nemen. Je kunt deze snelheid alleen krijgen bij het totaalpakket zoals deze staat vermeld op de website. Dit is ook de pagina waar je het pakket gemakkelijk zelf kunt bestellen. Sommige pakketten kun je helaas niet zelf samenstellen, dit pakket is er één van. 

@john61 De Mediabox Next is bij jou inderdaad gedeactiveerd na de testperiode. Deze moet dan ook naar ons retour gestuurd worden. Als je geen retourdoos hiervoor hebt ontvangen, laat het dan vooral weten. Dan zorg ik dat je een retourdoos thuis krijgt gestuurd. De Mediabox Next kun je niet gebruiken bij het Alles-in-één Start XXL abonnement. Bij dit pakket krijg je automatisch een standaard mediabox in bruikleen, in jouw geval een Humax 5300C. 

Bekijk origineel

51 Reacties

Reputatie 3
Badge

@Lycke Ziggo Update sinds gisteren is 50/5 bij actief. Dank voor je hulp voor zover. Ben benieuwd hoe het er administratief uit komt te zien.

Reageer