Beantwoord

Ziggo Alles-in-1 Start XXL (100 Mbit/s)

  • 5 december 2019
  • 40 Reacties
  • 2213x Bekeken

Beste Ziggo moderators,

Ik zie dat Ziggo stilletjes het Alles-in-1 Start XXL abonnement weer heeft geïntroduceerd, waarbij je 100 Mbit download en 10 Mbit upload krijgt. (https://www.ziggo.nl/pakketten/start-xxl)

Bij dit pakket krijg je een mediabox en telefonie inbegrepen.

Ik vroeg me echter af hoe ik dit pakket krijg zonder de mediabox en telefonie, dit aangezien ik geen behoefte heb aan een TV abonnement (ik kijk alles via Ziggo GO) en een vaste telefoon heb ik al helemaal niets aan.

Groet,

Jeffrey

icon

Best beantwoord door Cecilia Ziggo 6 december 2019, 10:46

Hey @Jeffrey87, goedemorgen!

Leuk dat je interesse hebt in het Internet Start XXL abonnement. Ik moet je helaas teleurstellen. Het is niet mogelijk om Start XXL met Kabel TV (online tv-kijken) bij ons af te nemen. Je kunt deze snelheid alleen krijgen bij het totaalpakket zoals deze staat vermeld op de website. Dit is ook de pagina waar je het pakket gemakkelijk zelf kunt bestellen. Sommige pakketten kun je helaas niet zelf samenstellen, dit pakket is er één van. 

@john61 De Mediabox Next is bij jou inderdaad gedeactiveerd na de testperiode. Deze moet dan ook naar ons retour gestuurd worden. Als je geen retourdoos hiervoor hebt ontvangen, laat het dan vooral weten. Dan zorg ik dat je een retourdoos thuis krijgt gestuurd. De Mediabox Next kun je niet gebruiken bij het Alles-in-één Start XXL abonnement. Bij dit pakket krijg je automatisch een standaard mediabox in bruikleen, in jouw geval een Humax 5300C. 

Bekijk origineel

40 Reacties

Start pakket interactieve TV op Uit  50 zenders 6 HD en Telefonie op Uit 50/5 = € 46,50 :

https://www.ziggo.nl/pakketten#internet-online-tv#zonder-bellen )

Alles-in-1 Start XXL 80 zenders 36 HD, vaste telefonie, 100/10 = € 56,95 :

https://www.ziggo.nl/pakketten/start-xxl

Voor € 10,00 meer een flink verschil.

Ziggo kan niet zonder één of ander TV abonnement, dan kun je ook geen Ziggo Go kijken.
Ziggo is een TV provider met een internet mogelijkheid.

Reputatie 2

Dat is mooi dat het terug is .

Nu heb ik nog steeds de next hier van de test periode , als ik nu dit neem zou ik dan de next weer kunnen gebruiken ? Het modem wat je er bij krijgt hoef ik niet . Dit is ook dan een vraag aan een moderator

@john61 Werkt deze Next nu nog?

Reputatie 2

Nee , die werkt niet meer na de test

@john61 Eerdere testers moesten om de Next te kunnen blijven gebruiken een nieuw abonnement afnemen waar een Next in zit en kregen dan een andere toegestuurd.

Een Ziggo moderator zal morgen wel reageren op je vraag.

Hey @Jeffrey87, goedemorgen!

Leuk dat je interesse hebt in het Internet Start XXL abonnement. Ik moet je helaas teleurstellen. Het is niet mogelijk om Start XXL met Kabel TV (online tv-kijken) bij ons af te nemen. Je kunt deze snelheid alleen krijgen bij het totaalpakket zoals deze staat vermeld op de website. Dit is ook de pagina waar je het pakket gemakkelijk zelf kunt bestellen. Sommige pakketten kun je helaas niet zelf samenstellen, dit pakket is er één van. 

@john61 De Mediabox Next is bij jou inderdaad gedeactiveerd na de testperiode. Deze moet dan ook naar ons retour gestuurd worden. Als je geen retourdoos hiervoor hebt ontvangen, laat het dan vooral weten. Dan zorg ik dat je een retourdoos thuis krijgt gestuurd. De Mediabox Next kun je niet gebruiken bij het Alles-in-één Start XXL abonnement. Bij dit pakket krijg je automatisch een standaard mediabox in bruikleen, in jouw geval een Humax 5300C. 

@Cecilia Ziggo, bedankt voor je antwoord! Jammer dat dit pakket alleen in een Alles-in-1 vorm is te krijgen :slight_frown:

Reputatie 5
Badge +4

is de 100Mbit nu duurder dan toen ?

Reken maar uit:

https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/ziggo-start-xxl-upgrade-naar-100mbit-31308

 

Reputatie 5
Badge +4

dat had ik al gedaan, ik snap alleen niet waarom alles steeds duurder word. 

Het Start XXL abo van nu is net als eerder 4,95 duurder dan all-in-one Start.

@Darkje  Omdat iedereen meer wil en gaat verdienen bij nieuwe CAO onderhandelingen en hierdoor de bedrijfskosten hoger worden en dit weer wordt doorberekend uiteraard, anders gaan bedrijven failliet en hierdoor wordt alles weer duurder en willen werknemers weer meer loon, oftewel een oneindige spiraal waar zelden tot bijna nooit een einde aan komt, ook wel genoemd inflatie.

Reputatie 5
Badge +4

@Be rt ahhh rectificatie het is zo. De graai cultuur is natuurlijk wat het is. de 1% die iemand meer krijgt kan je natuurlijk 1 + 3  door belasten. Maar dat terzijde. 

 

Feit is… ik keek verkeerd, telefoon maakte net het eurotje verschil.

Reputatie 2

Heel jammer dat de next niet te gebruiken is met dit abonnement. 

Is dit dan een technisch probleem of een beleid van ziggo ? Elke box moet toch weer geactiveerd kunnen worden ?

Waarom een nieuwe box sturen  , kost veel geld voor verzendkosten .

De boxen waar onder de next worden die dan vernietigt of weer gebruikt ? 

Vind dat het allemaal zo moeilijk gaat , jammer .

 

 

Een Next kan best werken met een 50/5 abo. Dat kon je nog niet zo lang geleden bestellen. TV-Complete icm Internet Start, voor het zachtste maandprijsje. Nu niet meer. Verwarrend inderdaad.

Reputatie 1

Ik weet niet meer of ik moet lachen of huilen. Een maand geleden is mijn oude UPC abo met 100Mbs gedowngrade naar een 25Mbs (want zo staat het in ons systeem), maar wel met een hoger maandbedrag. Het behouden van 100Mbs kon niet (want dat hebben we niet meer). Komt ziggo precies 1 maand later met dit abonnement. Ik ga maar weer eens bellen.

Reputatie 7
Badge +17

@pogingdrie i.p.v. mogelijk eindeloos aan de telefoon hangen, kun u ook kiezen voor de chat ; zodra iemand beschikbaar is, verschijnt rechtsonder in beeld het chatvenster.

@pogingdrie

Tsja. Bekeek dat andere Topic nog ff snel. De gedwongen geautomatiseerde sanering van je oorsponkelijke verouderde abo is wel erg ongunstig uitgepakt tov het herleefde Start XXL abo.
Gauw achteraan gaan. Voor het te laat is.:wink:

Reputatie 5
Badge +4

@pogingdrie Het pakket is natuurlijk ook duurder dan het oorspronkelijke pakket... 

Maar niet dan niet tov het huidige pakket. Daar gaat het vlgs mij om.

Reputatie 2
Badge

@Cecilia Ziggo vol goede moed probeerde ik vanavond mijn huidige abbo te upgraden naar start-XXL. Toen ik merkte dat ik geen tweede mediabox kon selecteren bij dit abbo, enkel een CL+ module ben ik gaan bellen. De allervriendelijkste dame had er vandaag over gehoord maar kon mij niets vertellen. Ze heeft echt alle moeite genomen en ook intern gebeld, maar daar kreeg ze te horen dat dit abbo niet beschikbaar is.

Zou jij me misschien verder kunnen helpen hoe ik dit kan bemachtigen mét mijn huidige tweede mediabox? Zover ik weet is on demand namelijk niet beschikbaar met een CL+ module.

Dus kort gezegd wil ik mijn huidige start abbo upgraden naar start-XXL inclusief de huidige extra's.

@Wilko Gld Ik leg je vraag bij een Ziggo moderator weg, zij kunnen zien wat er dan niet mogelijk is.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Reputatie 5

Hoi @Wilko Gld , 

Het Internet XXL pakket is terug! Daar wil je natuurlijk zo snel mogelijk gebruik van gaan maken. Ik kijk dan ook graag met je mee en help je om dit te bestellen. 

Met de gegevens die je in je profiel hebt gezet, ben ik naar je abonnement gaan kijken. Ik kan zonder problemen het Internet Start XXL en TV Start pakket voor je bestellen en daarbij je Extra Mediabox en Digitale Ontvanger behouden. 
Het pakket kost € 56,95 (zonder extra mediaboxen en extra zenderpakketten). 

Als ik dat voor je mag bestellen, geef dan hier je akkoord door en per welke datum je het pakket in wilt laten gaan. Ik maak het dan voor je in orde.

Reputatie 2
Badge

@Marije Ziggo ik had onderweg je reactie gezien en ben blij met je antwoord.

We hebben een extra mediabox, en digitale ontvanger. Movies en Series XL als uitbreiding, en Ziggo Sport als extra vanwege vodafone abbonnementen.

Wanneer jij kan bevestigen dat dit allemaal ongewijzigd blijft zie ik graag ons pakket aangepast worden aan de 100 MB. Ten opzichte van ons huidige pakket gaan we dan
€ 4,95 euro meer betalen per maand als het goed is.
Kan je aangeven of ik het correct samenvat?

Reputatie 5

Altijd fijn om iemand blij te maken op vrijdagmiddag ;-) 

 

Hoe je het hebt samengevat klopt als een bus! Je gaat inderdaad € 4,95 per maand meer betalen dan je nu doet. 

Als je akkoord bent, vergeet dan niet om te laten weten per welke datum het pakket van start mag gaan. Dan ga ik de bestelling voor je plaatsen!

Reageer