Vraag

zeer slecht geholpen - nieuw abonnement aangaan via meermetziggo

• 20 januari 2020
  • 3 Reacties
  • 100x Bekeken

Afgelopen vrijdag ben ik ingegaan op een actie van meervanziggo.  Ik heb hier mijn adres enz.. ingevuld en de aanvraag gedaan. Vanochtend kreeg ik een mail,dat mijn adres gegevens niet klopte ,en ik mijn Id bewijs nog bij moet voegen. De medewerker heeft mijn doorgegeven postcode niet goed overgenomen en daar ligt het probleem nu. Ik heb contact opgenomen met het nummer wat er bij vermeld stond. En ze verwezen mij direct door naar ziggo zelf. Meervanziggo kon deze fout niet oplossen. Vervolgens contact opgenomen met ziggo,nee meneer u moet toch echt bij hen zijn wij zelf verkopen die pakketten niet. Uiteindelijk heb ik na al dit bellen er niets aan over gehouden. De fout word niet hersteld en je moet maar zien wat je doet. Ze zouden me terugbellen,dat is ook niet gebeurt. Uiteindelijk word je onvriendelijk afgedaan. Mijn vraag is nu? Hoe kan het zo zijn dat ik meerdere medewerkers krijg te spreken en de fout niet hersteld word? Heel het probleem gaat alleen om een getal, een 4 ipv een 7. Ik heb de gegevens correct doorgegeven. 

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +12

@Johan86 ,

Meervanziggo is niet van Ziggo, dus als zij iets fout doen hoeft Ziggo niets te doen. Zie ook dit topic:

https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/meermetziggo-ellende-43219

Misschien dat @Lycke Ziggo  of een van de andere moderators iets voor je kan betekenen.

Reputatie 7
Badge +28

Heeft meermetziggo nog dezelfde actie? Zo ja, dan lijkt mij het makkelijkste om de bestelling van vorige week te laten annuleren, je hebt namelijk je herroepingsrecht, en dan opnieuw de bestelling laten plaatsen maar dan met de juiste gegevens.

Reputatie 7

Hey @Johan86 . Welkom hier. 

Wat een gedoe zeg. Zo beland je onhandig tussen wal en schip, terwijl je gewoon een abonnement wilt aangaan! 

Ik kijk graag voor je wat ik in deze kan betekenen. Wil je me in een privebericht je postcode+huisnummer sturen en het abonnement+aanbieding waar het om gaat? :-) 

Reageer