1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rens_1979

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijziging abbonement

Goedenavond,

wij zijn in het bezit van een TV & Internet start abonnement, hierbij hebben wij 3 CI+ modules.

Eind December hadden wij het abonnement omgezet naar een mediabox xl, door technische bezwaren heb ik hier binnen een dag vanaf gezien, netjes telefonisch geannuleerd, er word ook vermeld dat je 14 dagen bedenktijd hebt.

echter werd een dag later toch de mediabox xl geleverd, deze retour afzender gestuurd, zoals de medewerker van de klantenservice telefonisch aangaf.

Het viel mij op dat het abonnement in mijn ziggo niet terug aangepast werd, meerdere malen telefonisch contact gezocht, nee meneer, alles is keurig netjes geannuleerd, ook heeft Ziggo de mediabox retour ontvangen.

Nu werkt de CI+ module niet meer, ik kan de smartcard niet meer zien bij mijn ziggo omdat daar de mediabox met een ander smardcardnummer staat.

Ik hoop dat een moderator mij hierbij kan helpen, want telefonisch kom ik er geen steek verder mee.

Ik wil gewoon terug naar de oude situatie, met mijn huidige CI+ en smartcard werkend.

Alvast bedankt voor de hulp!

2 Reacties 2
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Rens_1979 , welkom op de Community!

 

Wat ontzettend vervelend dat het bij het wijzigen van het abonnement  mis is gegaan. Je kunt je natuurlijk bedenken, dat is geen enkel probleem. Je verwacht alleen wel dat het dan ook weer goed hersteld wordt. Dat laat nu duidelijk iets te wensen over. Ik help je hier graag bij. 

 

Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad ook en dat er een order is aangemaakt om alles voor je te laten herstellen. Dit wordt binnen 72 uur (vanaf de datum dat het is aangemaakt) gerealiseerd. De oplossing is dus voor je onderweg 😉

Rens_1979
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb inderdaad meerdere keren contact gehad met de klantenservice hierover, de laatste medewerker heeft mij prima geholpen! Hij heeft samen met mij een herstelcase aangemaakt, en alles doorlopen, ik was er helemaal klaar mee maar dankzij deze medewerker heb ik er weer vertrouwen in dat het goedkomt!

@Marije Ziggo: bedankt voor het meekijken!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic