A. Hilverda

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifibooster reeds retour gestuurd

Nou heb ik mijn wifibooster reeds bij een vodafone/ziggo winkel in Sneek retour laten sturen en daar heb ik destijds ook een bevestiging van Ziggo van ontvangen dat ze reeds retour ontvangen zijn.  Maar Ziggo heeft ook dozen naar mij toegestuurd om de wifiboosters retour te sturen en nu krijg ik elke keer een herinnering om de wifiboosters nog retour te sturen. Zou het fijn vinden dat dit nu stopt. Heeft ziggo geen mailadres waar ik deze vraag kan heen sturen. Ik kan in ieder geval niet op het mailtje reageren. Hoor het graag!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hee @A. Hilverda

Welkom op de Community, tof dat je ons via deze weg hebt gevonden. Ik kan mij voorstellen dat je staat te kijken van de retourdozen en herinneringsmails als deze allang retour zijn gestuurd. Ik heb de administratie voor je bijgewerkt zodat dit de laatste email is die je hebt ontvangen. Sorry voor het ongemak! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Je kunt Ziggo per mail bereiken via https://www.ziggo.nl/formulieren/contactformulier

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hee @A. Hilverda

Welkom op de Community, tof dat je ons via deze weg hebt gevonden. Ik kan mij voorstellen dat je staat te kijken van de retourdozen en herinneringsmails als deze allang retour zijn gestuurd. Ik heb de administratie voor je bijgewerkt zodat dit de laatste email is die je hebt ontvangen. Sorry voor het ongemak! 

A. Hilverda
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Mariska Ziggo 

Bedankt dat je het voor me opgelost hebt!

 

Uitgelicht topic